• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Werking forum.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 59498
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 59498

Gast
Het is qua aanzien een prachtige layout maar heb 2 punten van kritiek, vind de grootte van de lettertype van de startpost veuls te groot maar erger is, tis echt onduidelijk in gebruik, mis de optie actuele onderwerpen of een optie om gewoon de berichten van vandaag met de laatste reacties te bekijken wat er eerst wel was.

Nu staan ze her en der en dien je diverse wegen te bewandelen om de onderwerpen voor je neus te krijgen die vandaag actueel zijn.
 
Voorzover ik weet ben jij de enigste die die problemen heeft.
Ik heb jou al eerder in een ander topic gevraagd of je hetzelfde meemaakt op mijn forum.
Ik ben benieuwd! https://********.nl/
 
Daar ben ik geen lid en bij nieuwe berichten daar weet ik niet wat er dan zoal actueel is, oftewel is dat niet relevant.

Mis gewoon de berichten van vandaag met de laatste reply's of actuele onderwerpen, mag ook.

Lijkt net of de layout van het forum belangrijker is dan het helpen van mensen met computer gerelateerde problemen.
 
Dan nu een vraag aan jou: zie jij hier de zijbalk wel of heb jij links boven in de Header een drietal strepen staan waar je op kan klikken waarbij dan een menu opengaat?
 
Grappig, heb nu rechts laatste berichten staan die recent zijn, die waren steeds vrij oud.
 
Staat op delete bij afsluiten.
 
Wat ik meestal gebruik is de knop Nieuwe posts. Daarin staan alle nieuwe berichten die er zijn binnengekomen sinds de laatste keer dat ik online ben geweest.

2018-01-25 10_06_26-Werking forum. _ Nationaal Computer Forum.png
Zie het rode vakje.

Bij mij ziet de genoemde lijst er nu zo uit als je hieronder zal zien. Als je die lijst voor je hebt welke opties mis je dan?

2018-01-25 10_10_46-Postvak IN - ruben.vanheteren@nkprofiel.com - Microsoft Outlook (KS-GW.KSP...png

En verder natuurlijk want, in mijn geval zijn het er vandaag veel meer.
 
LP geeft aan dat die berichten vrij oud zijn. Het zou niet moeten mogen maar misschien dat er bij hem iets mis gaat met de Sidebar.
 
Het was ook op m'n tablet zo, oude berichten in de sidebar, maar sinds gisteren zijn het nu wel recente meldingen.
Oorzaak? wie het weet mag het zeggen.
Nu werkt het gewoon, ook op het tablet.

Maar bij "nieuwe berichten" via de werkbalk zie je dus niet waar op is gereageerd, via de sidebar wel.

Overigens staat dit topic in een foutieve sectie maar zag geen ervaringen/meningen sectie over het forum zelf.

Maar goed, zo kan het ook nu "nieuwe berichten" werkt.
 
Waarom zie je niet waar op gereageerd is? Bij mij werkt het zo. De nieuwe berichten die ik nog niet heb gelezen zijn dik gedrukt. De berichten die ik heb gelezen die verdwijnen uit "nieuwe posts". Komt er dan weer een nieuwe reactie dan staat hij weer dik gedrukt bij nieuw posts.

Dit topic zal ik zetten in Schakel mod / admin in. Daar komt hij het dichtste bij in de buurt.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan