• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Werking front USB aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Na nieuwe installatie van win 10 werken de 2 usb aansluitingen van mijn desktop niet meer.
Alles up to date, niks te vinden, zelfs even een usb uit andere pc aangesloten op moederbord, geen resultaat.
Het enige dat ik veranderd had was de opstart volgorde in de bios, eerst stond HD dan DVD, had DVD als 1ste geplaatst om te kunnen opstarten van DVD om win 10 opnieuw te kunnen installeren.
Desktop werkte perfect na de gebruikelijke updates, enkel de USB vooraan werkte niet.
Heb dan de volgorde van de bios terug geplaatst zoals die voorheen stond, en jawel mijn USB werkte terug.
Wist niet dat dit de oorzaak kon zijn, veel computers staan toch met eerste opstart CD of DVD ingesteld.
Is opgelost dus, maar misschien heeft iemand er iets aan, en worstelt met hetzelfde probleem.
 
Zou ik mogen vragen welk moederbord jouw desktop heeft? Of als het door een OEM gemaakt is welk merk is de desktop?

Gewoon nieuwsgierig. :)
 
Is een MSI H55G65 en is geen fabrieks pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan