• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Whatsapp geluid

• Onderwerp starter Onderwerp starter corb
  • Startdatum Startdatum

corb

Junior lid
Lid geworden
13 jan 2022
Waarderingsscore
8
Hallo forum leden,
Ik heb een probleem met mijn Samsung A20e. Ik krijg nl. bij inkomende whatsapp berichten geen geluid melding meer. Ik krijg wel geluid als ik via whatsapp gebeld wordt.
volgens mij staan de meldingen ingeschakeld.
Heeft iemand misschien een idee of oplossing.

Gr. Cor

Ik zou toch even kijken bij de meldingen. als je wel geluid hoort als je gebeld wordt, dan lijkt het er toch op dat meldingsgeluid ofwel uitgeschakeld is, ofwel dat er een geluidje gekozen is (meldingstoon) wat geen geluid geeft.
Je kunt dan via de instellingen kijken bij de meldingen, controleren of deze aan staan en dan een andere toon kiezen.
Kijk ook eens op de volumes of alle volumes wel even hoog staan.

Black Tiger dank voor je snelle reactie. Ik heb een ander geluid geprobeerd zonder resultaat.
Ter aanvulling ik krijg geen geluid maar wel een trilling, terwijl geluid op de speaker icoon staat

Dat is wel raar.
Je kunt eens via de instellingen kijken bij 'Geluiden en trillingen', of hij daar op stille of trilmodus staat.
Eventueel kijken of de "niet storen" modus aan staat.

Telefoon al eens opnieuw gestart? Dus gewoon herstarten (niet resetten)?
Soms wil dat ook al eens helpen.

Ik ben er denk ik uit.
Bij Geluiden en trillingen stond Trillen bij inkomende oproep aan. Deze heb ik uitgezet en werkt weer goed.
Wel vreemd want op een ander toestel staat hij aan en werkt ook goed.
Maar het is opgelost mede door jullie hulp.
Dank hiervoor.
Gr. Cor

Eventueel kijken of de "niet storen" modus aan staat.
Mocht je meer willen weten:
Zo te zien heeft dat nogal wat mogelijkheden.

Ik ben er denk ik uit.
Bij Geluiden en trillingen stond Trillen bij inkomende oproep aan. Deze heb ik uitgezet en werkt weer goed.
Maar het is opgelost mede door jullie hulp.
Dank hiervoor.
Gr. Cor
Fijn dat het is opgelost.
Soms kan het iets kleins zijn 😀

Dat is inderdaad vreemd omdat juist bij een oproep het geluid het wel deed.
In elk geval fijn te lezen dat het weer opgelost is.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan