• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wie heeft er ervaring met android airtags?

bruin

Junior lid
Lid geworden
4 nov 2023
Waarderingsscore
4
Ik ben op zoek naar een airtag die je door het hele land heen kan tracken als je deze bijv aan je sleutelbos klikt, aan een fiets bind, in een auto legt, etc.

lijkt me erg handig voor een verstrooid persoon zoals ik of om gestolen goederen te traceren.

Het moet wel met een pixel/android telefoon te gebruiken zijn of via een browser.
(dit zeg ik er even erbij gezien veel airtags alleen via apple werken)

Ik ben benieuwd welke merken/types van goede kwaliteit zijn en welke je moet vermijden.

Laatst bewerkt:
Er zijn genoeg sites te vinden met duidelijke uitleg.
Als jij er dan één hebt gevonden die jou aan staat, dan kun je op bijvoorbeeld Bol com, de reviews lezen, want die zeggen vaak meer dan voldoende.

Ik heb zelf ervaring met de SmartTag. Die doen hetzelfde als de AirTag maar zijn gemaakt door Samsung. Eenvoudige apparaten die doen wat ze moeten doen.

Laten we eens beginnen om de materie bij de juiste benaming te noemen.
Een AirTag is een product van Apple, een Smarttag is van Samsung.
Deze dingen heten keyfinders of bluetooth trackers. We noemen ook niet elke smartphone een iPhone, nietwaar? We noemen ook niet elk digitaal horloge een iWatch. Ook niet elke rode auto een Ferrari. Of elke elektrische auto een Tesla.

In jouw geval zou ik gaan voor een Tile. De Tile Mate of de Tile Pro wel te verstaan.
Zelf zou ik voor de Tile Pro gaan. Deze heeft een vervangbare batterij en een groter bereik.

Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan