• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Welke film zou je mij aanraden als je er een überhaupt zou aanraden? :)
 
Ik vindt de meeste comedy's ook niet leuk.
Ik vindt die films vaak slechte humor hebben. Wat ik wel een goede comedy vindt zijn bijvoorbeeld Shanghai noon 1 en 2.
 
Bottom alle 3 de seizoenen, en daarna moet je de Live stage tours kijken.

In het begin is het ongemakkelijk om naar Bottom te kijken, maar later ga je stuk van de droge britse humor.
 
Dat ken ik niet. Ik zal vanavond of straks eens kijken wat het is :)
 
Hoop dat je het wat vind!
In het begin toen ik het keek had ik echt zo iets van waar kijk ik naar. Er zit ook geen verhaal in of niks maar het heeft gewoon de leuke oude britse humor.
Om de show helemaal af te maken zijn de live shows nog leuker.

En dr is ook een film: Bottom Guest house paradiso. Persoonlijk vond ik die wat minder, omdat het wel dezelfde personages zijn maar ineens een andere achternaam hebben.
 
Ik zal mij er eens in verdiepen.
Mocht je nog een goede actie film willen zien waarvan je het verhaal niet kunt voorspellen,
dan raad ik jou Law abiding citizen aan.
 
Ik zal mij er eens in verdiepen.
Mocht je nog een goede actie film willen zien waarvan je het verhaal niet kunt voorspellen,
dan raad ik jou Law abiding citizen aan.

Ik zal em kijken ;) nooit eerder van gehoord.
 
Ik verwacht dat je hem goed vindt.
 
Ik raad sowieso '9' aan het is een science fiction post-apocalyptic (voor 9 jaar en ouder uitgegeven op 9-9-9 :D) en ik raad Frankenweenie aan als je houdt van een 'aparte' film (ik heb het over de film uit 2012).
 
Bottom alle 3 de seizoenen, en daarna moet je de Live stage tours kijken.

In het begin is het ongemakkelijk om naar Bottom te kijken, maar later ga je stuk van de droge britse humor.

Is dat deze -> Bottom movie Guest House Paradiso
 
ik raad Frankenweenie aan als je houdt van een 'aparte' film (ik heb het over de film uit 2012).

Die heeft zeker een leuke trailer, die uitnodigt om hem te gaan kijken ;)
 
Is dat deze -> Bottom movie Guest House Paradiso

Ja dat is de film die ergens op het laatst is uitgekomen. De series zijn leuker, en de live stage shows nog beter.
dit is aflevering 1 van seizoen 1. De serie heeft 3 seizoenen. met ieder een stuk of 6 a 7 afleveringen van rond een half uur.

De live stage shows zijn het leukst als je eerst de volledige series hebt gekeken.
Dit is een van mijn favoriete:
Daarna is de film nog wel leuk maar lang niet zo haha.

De acteur die Richie speelt, Rik Mayall is in 2014 overleden.
 
Dan ken ik die series en ik heb de film ook gezien. Ik hou ook wel van die humor.
Ook vond ik Faulty tower een leuke serie.
 
Dan ken ik die series en ik heb de film ook gezien. Ik hou ook wel van die humor.
Ook vond ik Faulty tower een leuke serie.

Cool! niet veel mensen in Nederland kennen het of vinden het uberhaupt leuk. Het is een tijdje op Nederlandse televisie geweest maar al snel weer dr af gegaan. Denk dat er maar weinig zijn die echt van zulke humor houden haha.
Ik was een van de weinige die het wel leuk vond en heb toen dr tijd gelijk een dvd box set ervan gekocht met alle seizoenen.

Jaren later kwam ik er pas achter dat er live stage shows waren, dat was daarna nog leuker haha. Eens in de zoveel tijd kijk ik de hele serie en de shows opnieuw.

Faulty Tower heb ik veel van gehoord maar nooit gekeken :/ Misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen.
 
Ik vond de film ook geweldig.
Maar dat in die tijd waren er vooral Engelse serie en die keek ik graag.
The young ones, Allo allo en de serie over ms Bouquet, ga zo maar door.

Faulty towers is ook een aanrader.
 
Ik vond de film ook geweldig.
Maar dat in die tijd waren er vooral Engelse serie en die keek ik graag.
The young ones, Allo allo en de serie over ms Bouquet, ga zo maar door.

Faulty towers is ook een aanrader.

Ah vandaar. The young ones heb ik ook een tijdje gekeken, en was wel erg leuk maar sprak me niet zo aan als Bottom. En allo allo keken mn ouders vroeger ook altijd ja haha.

Ik zal thuis als ik tijd heb even Faulty touwers gaan bekijken.
 
Ja ik ben benieuwd of jij dit leuk vind.
 
Oef, das lang geleden. Werd weer tijd voor een update.:rolleyes:
 
Ik zal ook even een update doen.
 
Wat is jullie favoriete quote uit een film?
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan