• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Dus, als ik jou goed begrijp: de heer Rubensky probeerde hier op slinkse wijze onderuit te komen?
 
Nee hoor. Ik wil mijn collega rustig van een lekkere taart voorzien. Kom maar door met die gegevens. :)
 
Nee hoor. Ik wil mijn collega rustig van een lekkere taart voorzien. Kom maar door met die gegevens. :)
Dat is niet nodig, ik krijg morgen ook nog gebak.
Misschien iemand anders hier?
 
Trakteren doet men gewoonlijk aan de hele groep, dus niet slechts aan één collega die sowieso al goed voorzien is.
 
Dat weet je toch wel Leono, diegene die al goed voorzien zijn, krijgen steeds meer!
 
Laten wij het binnen dit forum in elk geval beter doen: een slagroomtaart voor alle deelnemers. Met daarbij nog een waardebon voor een vervolgtaart.

Zo houd je de motivatie er in.
 
Trakteren doet men gewoonlijk aan de hele groep, dus niet slechts aan één collega die sowieso al goed voorzien is.

Misschien kun je even laten zien hoe het hoort.
 
Wat een goed plan Aarie25.
 
Vind ik ook wel.:yum
 
Even afwachten wat Leon er van vindt.
 
Roxmarie, vandaag kun je weer volop taart(en) kopen.
 
Hallo Aarie25,

Het idee was belachelijk.

Ik ben onschuldig.

Heb ook niets gewonnen. In tegenstelling tot sommige anderen...
 
Om diplomatieke redenen laat ik het noemen van de juiste namen over aan de betrokkenen zelf. :)

Je kunt gewoon zeggen dat het om Ruben gaat hoor.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan