• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Ik hou het netjes, dus de heer Prutser is de vriendelijkste van ons tweeën.
 
Mag ik meedoen aan de verkiezing wie is de vriendelijkste?
 
Hallo Aarie25,

Wat ik mij nu wel afvraag:

Is het gemeend, of gaat het hier om pure beleefdheid?

Maar natuurlijk: beleefdheid is ook zeer waardevol.

Er zijn hier dus twee vriendelijken die allebei graag het laatste woord zouden willen hebben.

Er zijn echter nog concurrenten die misschien helemaal niet zo vriendelijk zijn!
 
Fijn, bij dezen meld ik mij aan.
 
Welkom!
 
Als een van de weinige (nog) onvriendelijken zeg ik:

Gefeliciteerd, Rubensky.
 
Als we er toch een verkiezing van maken lijkt het me verstandig om voldoende concurrentie op de markt te presenteren. Dus bij deze zal ik mij ook opofferen om aan deze vraag te voldoen en me ook aanmelden.
 
Hallo Aarie25,
Wat ik mij nu wel afvraag:
Is het gemeend, of gaat het hier om pure beleefdheid?

Hallo Leon,

Zeker of dat gemeend is, met de volle 100%
 
Als een van de weinige (nog) onvriendelijken zeg ik:
Gefeliciteerd, Rubensky.

Helaas is Ruben uitgesloten voor deelname.
Je kon je opgeven tot 11-10-2019 23:59
 
Er is een mail rond gegaan, zeker in jou spam box terecht gekomen.
 
Dju, dan ben ik ook te laat.
 
Daarvoor zijn het ook helpers. Het zou apart worden als de helpers juist onbehulpzaam zouden zijn, alhoewel.... er zijn (of waren) forums waar er van die rond lopen, zo van als je een vraag hebt dat je steevast het antwoord kreeg van "Gebruik deze Google zoekopdracht eens". Gelukkig zijn dat het soort forums wat het eerst verdwenen zijn in de loop der jaren. ;)
 
Helaas zijn jullie ook te laat.
Misschien komt er volgend jaar weer een nieuwe wedstrijd ;)
 
Wel op tijd aanmelden!
 
Dat is een ding wat zeker is, anders doe je niet mee.
 
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant dan maken de andere weer meer kans.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan