• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Ik wil zelf eens heel onvriendelijk zijn, lijkt me leuk.
Dus een kans maak ik dan niet!
 
Misschien ook een leuke wedstrijd, wie is het onvriendelijkste op het forum :joy:
 
Dit wordt nooit een eerlijke 'wedstrijd'. De deelnemers kunnen alleen maar diegene zijn, die andere computeraars, forum leden met problemen helpen, en daardoor ook een stukje van zich zelf prijsgeven in hun manier van antwoorden e.d. Leden zoals ik, die niet of onvoldoende kennis hebben van computers en software, blijven veilig onder het maaiveld.
 
Nee hoor Paul, het zal voor iedereen net zo eerlijk zijn.
Want een mod of een gewoon lid heeft geen verschillen.
 
tenor.gif
 
Onder het maaiveld kan je ook lekker anoniem blijven, dat kan zo zijn voordelen hebben.
 
Dat kan toch?
 
Onder het maaiveld kan je ook lekker anoniem blijven, dat kan zo zijn voordelen hebben.
Ik ben zo'n iemand, ik moet er niets van hebben vooraan te staan. Laat mij maar lekker in de 'schaduw' staan!
 
Gaan we het spel Wie is de Mol imiteren?
 
Kijk het zelf ook niet, maar het is een heel populair spel van de NPO. Wie is de Mol?
 
Ik ook niet, man man, armoedig tv vermaak. Het is dat er nog enkele, voor mij interessante programma's op zijn, maar anders keek ik nooit weer tv.
 
Als het toch ondergronds moet, zit ik liever in de grotten, daar hebben we er hier in de buurt wel een aantal van. Ofjah.... groeves heet dat officieel. :)
 
Mwah.... dat ligt er aan hoe ver je onder het maaiveld zit. In de grotten is het gemiddeld 9-11 graden stabiel, dus dat verandert niet.
Dus 's winters als het buiten vriest dan is het binnen lekker, en 's zomers als het buiten warm is dan is het daar lekker koel. Maar constant 9-11 graden.
 
Ik heb het niet zo op met grotten, ik blijf liever onder het maaiveld!
 
Ik ga voor morgen maar een dagje onder de grond, heb een verplichte dag van mijn werk, waar ik geen zin in heb. Dus morgen ben ik de mol, hoeven we ons dat ook niet meer af te vragen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan