Aarie25

Moderator
Team lid
Dat had ik in de planning, maar jij kwam er tussen 🤔

Black Tiger

Netwerk hobbyist. :)
Oh dat zou kunnen. Ik onthou dat allemaal niet. Met dat oude geheugen van mij moet ik keuzes gaan maken anders krijg ik een memory overflow. Gebeurt toch al af en toe. 😂

Rubensky

Moderator
Team lid
kost het moeite om de namen van alle forumleden uit het hoofd te leren?

Aarie25

Moderator
Team lid
Velen kennen joe ook bij de naam Aarie25. Ik zal hem niet verklappen.
Privacy first. :)
Veel mensen kennen mijn naam wel, die krijgen ze als zij mij een privébericht sturen.
Maar jij mag hem ook wel weten, als je het niet doorverteld. Mijn echte naam is Arjan

Kate1

heks
Lijkt mij ook zeer prettig om ééns 8 uur, aan één stuk door te slapen, maar helaas!
Sinds mijn Tia, stressinfarct, verschrikkelijke burn-out, dat alles in 1996, slaap ik ontzettend slecht.
Het is bij tijd en wijle, dramatisch!
Dat lijkt me een ramp, Paul! En is daar niets voor te bedenken? Ja, ik bedoel geen medicijnen, hoor. Want slecht slapen betekent vaak overdag doodmoe, lijkt me.

Leono

Enthousiast
Maar jij mag hem ook wel weten, als je het niet doorverteld. Mijn echte naam is Arjan
Hallo Arjan,

Als ik zeg: "Ik zal hem niet verklappen", betekent dat dan niet dat ik jouw naam al wist?

Ik vraag mij nu af of joe wel goed geslapen hebt. :)

prutser

Gewaardeerd
Dat lijkt me een ramp, Paul! En is daar niets voor te bedenken? Ja, ik bedoel geen medicijnen, hoor. Want slecht slapen betekent vaak overdag doodmoe, lijkt me.
Naar mate je ouder wordt, is er steeds minder energie, door het nauwelijks slapen, nog minder!
Dat ik een avondmens ben, werkt ook niet mee.

Aarie25

Moderator
Team lid
Hallo Arjan,

Als ik zeg: "Ik zal hem niet verklappen", betekent dat dan niet dat ik jouw naam al wist?

Ik vraag mij nu af of joe wel goed geslapen hebt. :)
Ik heb goed geslapen hoor.
Maar ik wist niet zeker of jij mij naam nog wist.
Is best lastig te onthouden ;)

Leono

Enthousiast
Jazeker, Arjan25, over die 25 heb ik al vele uren in overpeinzing doorgebracht.

Nu je toch aan het ophelderen bent...

Aarie25

Moderator
Team lid
Jazeker, Arjan25, over die 25 heb ik al vele uren in overpeinzing doorgebracht.

Nu je toch aan het ophelderen bent...
De 25 gebruik ik achter mijn naam, sinds ik 25 ben geworden en dat is alweer even geleden.
Maar minder lang dan sommige denken.

Bovenaan Onderaan