• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Ook een goedemorgen.
Er is zon beloofd, maar hier is het nog steeds grijs!
 
Alleen dan aan de allerhoogste bieder natuurlijk, anders heeft het geen nut.
 
Ik ook! Ik hoor regelmatig mensen zeggen ik ga mijn bed opzoeken. Gelukkig weet ik altijd waar ik het achterlaat. Ik hoef nooit te gaan zoeken scheelt een hoop tijd.
 
Ik neem de eerste dag van de week, het woord even. :joy:
 
Ik neem de eerste dag van de week, het woord even. :joy:

De eerste dag van de week begint bij mij op maandag. Dus ben jij iets te vroeg.
 
Zondag is officieel de eerste dag van de nieuwe week, dat jij de eerste werkdag als eerste dag van de week ziet, dat vind ik niet vreemd.
Ik denk dat er meer zijn die er zo over denken.
 
Ja ik denk ook dat er meer zijn die zo denken.
Maar Prutser kan volgens mij altijd uitslapen, dus voor hem is elke dag het begin van de week ;)
 
Maar Prutser kan volgens mij altijd uitslapen, dus voor hem is elke dag het begin van de week ;)
Omdat ik niet meer werk ben ik wel ééns in de war, wat voor dag het is. Maar net als wat Abraham54 ook zegt zondag is de eerste dag van een nieuwe week, ook voor mij. En uitslapen, ja, ik kan langer blijven liggen als jij, dat is een feit. Maar mijn hond moet er wel op een gegeven moment wel uit!
 
Gelukkig voor hem lig je niet tot 12 uur in bed.
 
Vroege vogels kom je niet vaak meer tegen. Tegenwoordig gaan veel mensen laat naar bed en ook laat op. Sommige mensen hebben heel wat tijd nodig om in te slapen maar slapen wel lekker uit.
 
Goedemorgen allemaal!
 
Goedemorgen iedereen, tis al weer bijna middag!
 
Goedemiddag!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan