• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Jij ook een fijn weekend!
Ik werk nog 2 weken en dan heb ik vakantie.
Maar ik zal er vanavond 1 op jou drinken, hebben een buurt borrel, dus wordt bier drinken vanavond.
 
Buurtborrel, dat klinkt heel positief. Is stukken beter als burenruzies.
Houden zo!
 
Ja dat zeg jij goed, wij waren met 11 huizen en totaal 17 mensen, was erg gezellig.
Normaal hebben wij in mei buurtfeest, maar dat ging niet door door corona.
 
Hier in de straat is er ook niets meer door gegaan vanwege Covid
 
En er klopt iets niet aan deze site,al meer dan een week blijft het bij mij staan op 39 berichten:confused:
 
En er klopt iets niet aan deze site,al meer dan een week blijft het bij mij staan op 39 berichten:confused:

Ik heb Abraham een bericht gestuurd met de vraag of hij het even kan nakijken waarom dit zo is.
 
Hierbij de reden van de missende berichten.

Alle berichten gepost in een onderwerp dat in de bar staat, daarvoor geldt dat berichten geplaatst in zulks forum niet bij het gebruikerstotaal worden opgeteld!

Dat geldt dus ook voor alle berichten in Wie heeft het laatste woord!
 
Oke', voor nu heb ik het laatste woord.
 
Dat is jou helemaal gegund.
 
Je hebt well erg lang het laatste woord. Nu is het mijn beurt.
 
Jij anders ook al weer ruim 24 uur.
 
Dan doe ik ook weer mee.
 
Ik wil niet achterblijven, dus ik ook!
 
Dat snap ik wel.
 
Achterblijven kan ook betekenen, niet mee kunnen komen!
 
Je kent de uitdrukking wel denk ik, vele laatsten zullen de eersten zijn!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan