• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Vissen is niet mijn ding, heb liever het laatste woord.
 
Ik heb de laatste jaren niet meer gevist.
Maar mijn nichtjes wouden het graag.
Het laatste woord heb ik wel vaker gehad.
 
Het laatste woord hebben, daar heb je méér mee.
 
Ja dat klopt, vissen heb ik vroeger vaker gedaan, sinds ik ben verhuisd nog maar zelden.
 
Ik kom steeds vaker het woord wouden tegen. Ik weet niet anders dan dat men dan zegt, wilden.
Dan zou de zin toch moeten luiden, mijn nichtjes wilden dat graag.
Wouden, klinkt zo 'vreemd'.
 
Maar mijn nichtjes wouden het graag.

Ik kom steeds vaker het woord wouden tegen. Ik weet niet anders dan dat men dan zegt, wilden.
Dan zou de zin toch moeten luiden, mijn nichtjes wilden dat graag.
Wouden, klinkt zo 'vreemd'.
 
Zelf vind ik het vreemd dat steeds meer mensen, woorden met een s als een z uitspreken.
Bijvoorbeeld zamen IPV samen.
 
Ja, ook zo iets.
 
Gelukkig zit er in het laatste woord geen wouden ;)
 
Ja dat is gelukkig iets anders.
 
Zo loopt het zweet je aan alle kanten eruit, nu waai je zowat ondersteboven.
Alles beter dan die hitte!
 
Ik ben weer aan het werk, dus ideaal weer.
 
Jij werkt toch binnen bij een bedrijf, dat wil niet zeggen dat je geen last van de warmte hebt gehad.
 
Had pand waar ik werk is ongeveer 2 jaar oud, dus goed geïsoleerd.
Vergeleken met het vorige pand veel beter uit te houden, hier wordt het natuurlijk ook wel warm door de frisse lucht/overdruk installatie.
 
Die warmte is neem ik aan anders, minder vochtig, wat dus minder benauwd aanvoelt.
 
In het oude pand was het binnen warmer als buiten.
Als lasser heb je altijd lange kleding aan en dan is het heel heet. Nu heb je het wel warm en de rug iets nat. Maar het is zeker een groot verschil.
 
Laat ik maar even het laatste woord nemen.
 
Dat heb je goed, bijna 3 volle dagen is wel veel.
 
Te veel van het goede.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan