• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Volgens mij ben jij alweer lang genoeg aan de beurt geweest.
Tip: vermijd uitingen als de bovenstaande.

Ik vraag correct en vriendelijk wanneer ik nog eens aan de beurt ben en dan krijg ik zo'n vernietigende reactie.

Ronduit schokkend om dit te horen van een leidinggevende.
 
Mijn welgemeende excuses.
Waarschijnlijk heb ik last van de lockdown.
 
Meer stress, wat depressief.
 
Wat depressief: heel veel meer thee drinken.

Klaart de geest op.
 
Ik drink liever koffie ☕
 
Koffie is een depressivum: opwekking gevolgd door depressie.
 
Dan zal het probleem daar liggen.
Maar ik dacht dat 3 kopjes niet zo erg was 🤔
 
Drie kopjes zijn er drie teveel.

Maar volg je eigen voorkeur, ik ben geen thee-missionaris. Hoewel ons land die dringend nodig heeft.

Je bent trouwens wel een emoji-kenner. Ik ken alleen de normale smiley. :)
 
Depressief worden van koffie, de grootste onzin die er naar mijn idee bestaat! Maar dat terzijde. Ik drink graag koffie en thee. Je kunt de smiley's zo invoeren vanuit de balk hierboven. :p:idea:☕🍵🍰
 
Ik ben natuurlijk niet echt depressief en al zeker niet van die enkele kopjes koffie 😃
 
Je kunt de smiley's zo invoeren vanuit de balk hierboven. :p:idea:☕🍵🍰
Uiteraard weet ik waar de smileys staan. Ik heb mij alleen niet verdiept in de diverse varianten.

Ik heb niet gezegd dat je depressief wordt van koffie. Alleen dat het een depressivum is. De opwekkende werking wordt gevolgd dor een inzinking. Die kan het beste verdreven worden door weer nieuwe koffie te nemen.
 
Prettig weekend!
 
Hij is leuk, maar niet zo leuk als het filmpje dat via Whatsapp rond ging.

Fijne werkdag vandaag.
 
Je mag best toegeven dat jij ook even een weekend dansje hebt gemaakt hoor :joy:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan