• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Brrrrr. Aan mij niet besteed.
Wat niet? De Vlaamse snacks of Antwerpen?

Ik zie het verschil niet zozeer in snacks of het moet iets aparts zijn, wij gaan meestal voor de friet en in zo'n frietkot zijn ze veelal het lekkerst inderdaad.
 
Milkshake bij de Lidl? Hmmz... geen echte. Zijn ook niet meer zo gek veel fritures die dat hebben trouwens. Moet je al een beetje goede hebben.
Bij de McBah hebben ze dat ook, wel lekker ja... favo smaken aardbei, banaan en chocolade.
Wel erg duur geworden daar.

Zijn er hier ook mensen die net als mij konijn als lievelingskost hebben, in het zuur (zoals ze dat noemen), dus bakken in rode uien o.a. dan heb je ook nog lekkere jus voor over de aardappelen. 🤪
 
Ik lus geen knijn, feel te sielig... as ik in die oogies kijk:cry:.
Slaat tuurlijk nergens op want koeien hebben ook sielige oogies en die eet ik weer wel, gek hè.
 
Laatst bewerkt:
Gigantische centipede op een stokbroodje is pas echt lekker:sick:
 

4. Augurk + pindakaas​

Een combi van zuur en zout. Hemels!

5. Chocoladepasta + doritos​

Sweet but salty!

6. Augurk + kaas + mayonaise​

Waarom dit lekker is, geen idee, maar het is zo!

7. Patat + ijs​

Dip je frietjes in je milkshake. Goddelijk!


8. Appel + kaas​

Een klassieker, maar daarom niet minder lekker.

9. Ijs + tonijn​

Dit is enorm vreemd maar schijnt heerlijk te zijn. Proberen op eigen risico.

10. Watermeloen + feta​

Feta is de ster uit de Griekse salade, maar komt nóg beter tot zijn recht met fruit.

11. Honing + pizza​

Warme honing in het speciaal. De perfecte pizza topping als je het ons vraagt.
 
Waarom niet, na een patatje poep smaakt alles:poop:
 
Nog een aantal hemelse delicatessen
Nee dank... smaken verschillen echt. Je wilt zeker oorlog met de Italianen, pizza Hawaii is al not done, nu pas voor het eerst in Italië officieel te krijgen maar met honing???
Mierzoet maak je het daarmee, op pizza.. jakkes.

Maar ieder zijn ding, ik probeer liever wat andere aparte lekkernijen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan