• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Allemaal in 6/8ste maat 1 2 3-4 5 6 We are the chammmpions...We are the chammmpions......! of the Woooorld......🕺
 
Laatst bewerkt:
Smaken verschillen. De meeste mensen vinden het toch een leuke sport.
Ik overigens ook niet, boeit me totaal niet. Ik kijk eens graag naar F1, bobsleeën en rodelen, soms schansspringen en snooker. Ook graag kader biljart maar dat wordt nooit gewoon op TV uitgezonden.
 
Ik kan er wel van genieten als mijn favoriete clubs mooi voetbal spelen hoor Schippers 🤪
F1 heb ik er nog niet één van gemist, kijk uit naar de eerste race met Max en de RB20 want die zal meteen al beslissend zijn voor de aanstaande kampioenschap denk ik:unsure:
 
want die zal meteen al beslissend zijn
Nee dat denk ik niet. Ik zit hier ook al te wachten dat het maart is. Maar een kampioenschap duurt lang. Kijk naar 2021 waar Max in feite een iets langzamere auto had maar toch goed wist bij te blijven en uiteindelijk alsnog het kampioenschap won.
Dus 1 race zegt totaal niets. Het enige wat je kunt zien is of een auto behoorlijk sneller is dan anderen of juist niet of langzamer.
Echter vroeger startte de F1 in Australië. Redelijk normale temperaturen. Nu is er weer minder van te zeggen want ze starten in Bahrein en daar is het behoorlijk warmer.
Belangrijk feitje: De eerste en 2de race (in Saudi Arabië) worden niet op zondag maar op zaterdag verreden. Dat heeft met de ramadan te maken.
 
Als hij de snelste auto heeft sowieso. Maar ik denk dat het veld dit jaar een stuk dichter bij elkaar ligt. Dat zag je op het eind van vorig jaar al gebeuren.
Voor dit jaar zijn er weer nieuw ontwikkelde auto's, we zullen zien. Met de snelste auto gaat ie sowieso winnen, maar met eentje die gelijk ligt aan de rest vermoedelijk ook wel. Gewoon omdat het een geweldig goed coureur is en ook de strategieën bij Red Bull goed werken.
Hopelijk werkt Perez dit jaar wat beter mee want vaak genoeg moest Max het alleen opknappen.
 
Je kunt een snelle auto hebben, maar als je niet bij machte hebt deze juist te besturen beland je nog in de grintbak.

Maar Max kan aardig sturen.
Maar ik volg het niet echt.
 
Helemaal gelijk, zelfs als 'ie niet de snelste auto heeft gaat 'ie winnen want zijn toewijding en discipline zijn ongeëvenaard... droog of regen, 9de bij de start...maakt 'm geen fuck uit en dan nog de samenwerking met zijn team:cool:, Hij heeft nog niet het onderste uit de kan laten zien.:unsure:
Als Max het niet wint dan issie of ziek of persoonlijk drama:sick:
 
Als hij de snelste auto heeft sowieso
Helemaal gelijk, zelfs als 'ie niet de snelste auto heeft gaat 'ie winnen want zijn toewijding en discipline zijn ongeëvenaard😎... droog of regen, 9de bij de start...maakt 'm geen fuck uit en dan nog de samenwerking met zijn team, Hij heeft nog niet het onderste uit de kan laten zien:unsure:.
Als Max het niet wint dan issie of ziek of persoonlijk drama:sick:
 
Ja of hij moet op een baan zitten waar zijn auto echt niet goed presteert. Was 1 circuit vorig jaar. Jammer anders had ie nog meer dan die 10 overwinning op rij kunnen behalen. :)
 
Met de nieuwste update zal dat waarschijnlijk eitje zijn.
Ik snap van mezelf niet dat ik daar zo graag naar kijk want Max is toch een beetje het tegenovergestelde van wat ik ben.
Ik ben eigenlijk net zo'n luie donder als jij tijger, wat ik wel kan, is me concentreren en 100% doen waar ik zin in heb, al loopt dat 99 van de 100 keer op niets uit, helaas en ik ben goed in relativeren:poop:
 
Laatst bewerkt:
wat ik wel kan, is me concentreren
Dat lukt mij door omstandigheden met name het beste 's nachts. Ben dan soms ook echt (soms een beetje te) perfectionistisch bezig. Maar dan gaat het om onderhoud en updaten van de servers. Dat is ook werken.
Ik hou me graag bezig, maar met leukere dingen, sporten en zo is aan mij niet besteed, iets met vermoeiend en lui zijn. :D
 
Sporten heb ik sinds ik een snoeiharde bal tegen mijn klootjes kreeg nooit meer gedaan of het moet schaken op een niet al te hoog niveau zijn, dat doe ik vrijwel elke dag 🧐
 
Schaken vond ik vroeger ook erg leuk, dammen ook maar schaken veel leuker.
Dat was opeens gedaan, waarom weet ik niet. Heb wel nog een schaakcomputer en een damcomputer staan die ik van mijn vader geërfd heb. Die was echt damfanaat.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan