• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Als je je bij chess.com aanmeld, kan je online met een echte tegenstander schaken wereldwijd, dat is super gaaf tijger;)
 
Ja maar zoals gezegd.... mijn liefhebberij voor schaken was opeens gedaan.
Daarnaast vraag ik me af of daar ook wel de officiële regels worden aangehouden.
Met dammen kom je soms regels tegen die feitelijk huisregels zijn maar zeker niet officiëel. Zoals steentje wegpakken als je vergeet te slaan en ook "damslag gaat voor" zijn geen regels.

Bij schaken zijn de regels duidelijker dus minder kans op huisregeltjes. Maar ik heb o.a. ook al rokade zien doen over een door de tegenstander aangevallen veld of dat koning en/of toren al bewogen heeft. Dat soort grappen, mag dus ook niet.
 
Chess.com is naar ik weet heel correct wat de regels betreft, ik heb iig geen regel overtreden.
 
Ik hou me graag bezig, maar met leukere dingen, sporten en zo is aan mij niet besteed, iets met vermoeiend en lui zijn. :D
Weet ik alles van, roken was trouwens ook een hobby van mij dus dat vermoeiende sloop er ook geleidelijk in, en nu ik hartpatiënt ben, ben ik het liefst lui edoch vrolijk;)
 
Ach ik schrijf wel dat ik lui ben, maar hou me ook graag bezig met dingen. Roken ben ik in juni 2008 mee gestopt dus dat is ook al weer een paar uur geleden.

Nee bij online spelen kun je niet vasthouden en weer terug zetten, maar ik heb zoals gezegd, bij dammen al rare dingen zien gebeuren, huisregeltjes dus zal ik maar zeggen.

Mara dan doe ik liever gewoon een leuk spel, Tombraider of Assassins Creed of Rust (pve) of iets anders al dan niet online, dan dat ik online ga schaken.
Ieder z'n hobby. ;)
 
Dammen en schaken zijn niet aan mij besteed, ik speel klik en wegspelen games.
En ik mag graag auto's kapot maken in een oude computer spel wrecker. Met een slinger auto's uit de race slingeren, lekker in je even af te reageren.
Verder vind ik cubus2, toonblast leuk en sommige woord spelletjes uit de krant die ik online speel.
 
Aah maar je bent dus ook van de spelletjes, jammer dat je niet van schaak houd, anders konden we het tegen elkaar opnemen, zou gaaf zijn toch?
Elkaar met strategie langzaam de nek omdraaien, heerlijk:love:
 
Ja zoek- en vind spellen doe ik af en toe ook eens graag, maar niet als ik er voor moet betalen. :)
Heb er een hele doos eens gedownload.
Auto's kapot maken in een wrecker spel? Dat ken ik niet van de PC maar wel van de eerste Xbox, die zwarte. Zo'n spel speel ik ook nog wel eens.
Zoveel mogelijk schade proberen te maken op een kruispunt of zo. Heerlijk om af te reageren inderdaad.

Phoe laatste keer dat ik schaak gespeeld heb is vermoedelijk... pfff... denk gauw 30 jaar geleden.
 
Ik betaal ook niet voor mijn spelletjes, of ik speel online bij Lucky Luc😄, jij weet BT wie ik bedoel. Of op andere online platforms of via apps van Microsoft of op mijn telefoon of via noxplayer op mijn laptop (android emulator).
Mogelijkheden genoeg.


De car wrecker lijkt op deze, maar hij is anders.


Gevonden deze speel ik nog wel eens.
Properties; Compatibility settings; Compatibilty mode Windows 95/ME. Have fun!
 
De car wrecker lijkt op deze, maar hij is anders.
Ja die kan ik niet kijken. Ik ga geen verdachte browsers installeren om flash nog te kunnen gebruiken. ;)
Dat maakt niet uit, die tweede maakt het wel duidelijk. Maar dat soort is denk ik niet echt wat ik dan weer leuk vindt.
Maar ik ben even gaan zoeken en heb weer de naam gevonden van dat spel wat ik af en toe speel op de Xbox. Dat heet Burnout. Daar is ook deel 2 en 3 van. En Burnout Paradise, of dat is deel 1, weet ik niet zeker.
Er is er ook nog eentje die Wreckfest heet, maar dat is toch weer heel anders, dan moet je in een arena andere auto's stuk rijden. Vind ik persoonlijk minder leuk dan Burnout, waar je trouwens ook nog racen kunt/moet tegen de AI om verder te komen en dan die kun je dan ook stuk maken. Je moet dan of als eerste over de finish komen of de anderen allemaal zo kapot maken dat die niet meer verder kunnen en dan heb je gewonnen. :)
 
Ik heb al moeite om mijn eigen auto heel te houden als ik in het donker rij, vanwege nachtblindheid, nou heb ik wel een speciale bril maar toch moet ik vaak even met groot licht rijden om me te oriënteren.o_O
Dus een spelletje doen met wrecker lijkt me niet bevordelijk voor het zelfvertrouwen onderweg.:eek:
 
Hahaha nee voor onderweg niet want dan moet je niet gaan nadoen.
Voor het spelletje zelf zou het wel weer gunstig zijn. :D
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan