• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wie heeft het laatste woord?

Jij ook nog een mooie zondag.

Ik denk dat ik weinig ga vertellen. Heerlijk weer hier dus misschien toch badje opzetten morgen, nog eens even zien. Ben nog leuk met de camera's en Home Assistant aan het spelen en zo, dus eigenlijk wel genoeg te doen.

Zo, heb ik nu het laatste woord gehad? :ROFLMAO:
Euh nee, dan moet je nog wat meer vertellen. 😂

Oke die tel ik goed. :D

Ohnee, nu heb ik weer iets gezegd.. pfff.... begint op werken te lijken voor je. :LOL:

Neen dat mag ik ook niet. Het begint op werken te -lijken-, pas als je een arbeidscontract hebt mag je zondag 200% tellen voor zover dat nog van toepassing is. Ik hoor al steeds vaker dat het zaterdag 120% is (was 150) en zondag 150% (was 200).

Het staat je echter wel vrij om 200% peanuts te rekenen, moet je snel zijn, over 18 minuten is het al weer maandag. :coffee:

Stel niets uit tot morgen wat je vandaag nog door een ander kunt laten doen. ;)

Je was wel heel lang aan het woord. Met mooie inbreng.

Gisteren dan toch maar een fietshelm gekocht.
Na een aanrijding met een loslopende hond. 🥺 Dus nu een pijnlijke voet en enkel.

hoe vaak zie je bij een winkel bloem potjes en waar ze in zitten ;)

Ik snap die niet. In de winkel zitten altijd plantjes in de bloempotjes.
Maar dat klinkt als werken en ik mag niet werken van de dokter. :D

Mijn plantjes beginnen uit mijn potjes te groeien, die moet ik ook nog ompotten naar buiten toe, maarja het is te warm. En dan ga ik zweten. En zweten klinkt als werken en..... afijn dan zijn we weer in het begin. :D

nu gaat het kwartje vallen, ik werk in een fabriek waar ze die zooi maken.🤣

Terug
Bovenaan