• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Het blijkt dat ik mijn ideeën ook wel eens verkeerd verwoord, dus ga gerust je gang... Dan ben ik niet de enige namelijk. :D
 
Ik zei het maar voor de grap :)
 
Topic over de auto's heb ik bewust los gebroken. Nu maar weer verder met het spelletje hier.

Ik ben de laatste voor....
 
Jammer, ik vind elke keer hetzelfde een beetje saai worden. Dus, zou ik, iets verzinnen als een zinnige discussie waarmee je kan focussen op het laatste woord hebben. Dat houd een gesprek ook aan de gang, dus kies gelijk een onderwerp dat groot is.

Dat was ook mijn doel met over Tesla e.d. beginnen
 
Ik sluit mij bij jou aan Maarten :)
 
Op ± 24 december komt Star Wars VIII: The Last Jedi uit en op 16 oktober komt seizoen 4 van Star Wars Rebels. Beide zien er ernstig interessant uit. Ik hoop dat Episode IX van Star Wars een goede 'afsluiter' wordt van het Star Wars universum.

Ook hoop ik dat er over pak 'm beet drie jaar een vervolg komt op Alien Covennant want David z'n intensies (is dat goed Nederlands?) zijn interessant.

Kortom, mij lijkt een leuk onderwerp nieuwe films. :)

...om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Mocht dit niet het juiste gebruik van de uitdrukking zijn, het is avond en ik heb de hele dag sociaal moeten zijn. Ja dat is mijn slechte ongemeende smoes van vandaag. :p
 
(Als je een ander onderwerp leuker vindt, ik hou me aanbevolen :) )
 
Er staat in de forum regels niet hoe je deze topic moet invullen.
Dus vind ik een leuk idee om ook andere dingen als laatste woord te gebruiken.
Want anders wordt het wel eentonig en zoals jij (Maarten al aangaf saai)
 
Dus het onderwerp film lijkt mij ook leuk om mee te beginnen.
Nieuwe en oude films :)
 
laten we beginnen met de meest simpele vraag... :)

Wat is jouw lievelingsfilm?
 
Mijn lievelings film is Law abiding citizen.
Dit omdat het een goede actie film is met een verhaal die niet te voorspellen is, zoals bij 99.9 % het geval is. Ik heb met toevallig zondag weer gekeken :)

Wat is jou lievelings film?
 
@maarten70 @aarie25

Ben het wel met jullie eens. Maar ergens in mijn gedachten splitste ik het topic over de auto's ook af om een langere discussie te krijgen. Veel mensen slaan dit spel toch over. Ik hoopte een leuk gesprek over die auto's zo van de grond te krijgen met andere leden daarbij. Zou het daarom ook leuk vinden als we de draad weer oppakken.
 
Juist omdat het steeds het zelfde is, is het in mijn ogen beter om het ook over andere dingen te hebben. Maar mogelijk als hier de onderwerpen wisselen en iedereen op die manier het laatste woord kan hebben, wordt het misschien voor andere mensen ook interessant om mee te doen.
Want het is niet de bedoeling om het dan alleen over 1 onderwerp te hebben.
 
Je hebt daarin gelijk maar de auto's vond ik dusdanig dat ik dacht laat ik eens kijken of we daar een item van kunnen maken.
 
Mijn lievelings'film' is de hele Star Wars serie. Mijn top 5 ziet er als volgt uit:

1. Star Wars films
2. Interstellar
3. 9
4. Oblivion
5. Alien films

Veel sciencefiction dus :)
 
Ik heb geen favorieten. Heb de laatste jaren misschien 2 films gezien.
 
Ik hou zelf niet van Star wars. Wel van een goede sciencefiction film, alleen kijk heb ik die al enkele jaren niet meer gekeken. Tegenwoordig vooral horror,actie of thrillers
Lord of the rings films vind ik zelf ook niks, mijn vriendin zou het leuk vinden om die met haar een keer te kijken.
Maar dat zie ik niet echt zitten. Gelukkig houd zij ook van horror en actie films ;)
 
Dan heb je vast Alien gezien... Ook Alien covenant?

Er is trouwens ook nog een film genaamd 'frankenweenie', een zwart-witte animatie. Hij is best geinig en apart. Vooral apart...
 
Alien zou kunnen, maar Covenant niet. Maar ik heb in mijn leven honderden films gezien,
dus ik weet niet meer precies welke ;)
Maar ik heb de laatste jaren eigenlijk geen sciencefiction gezien.
Maar films zoals Men in black is toch ook sciencefiction films toch?
 
Ik denk officieel gezien wel (sciencefiction/comedy), maar ik durf het geen sciencefiction te noemen. Ik heb ze wel eens gekeken maar ze zijn alleen comedy (vind ik). Een van de weinige comedy's die leuk zijn trouwens. Ik heb alleen 1 en 2 gezien.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan