• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
De rij bij de kassa kan je ook vermijden door je boodschappen online te doen. :)
 
Of even de zelf scan gebruiken, dan loop je er zo langs ;)
 
Hoe vaak ik ook de vierde was in de rij bij de kassa, nog nooit mijn boodschappen gratis gekregen.
Die gouden regel van Jumbo oogt leuk maar werkt niet.
 
In het begin toen jumbo dat hier instelde waren er bepaalde personen die daar op afstand bleven staan kijken, en in de rij gingen staan als ze nr 4 waren. Dat is toch verschrikkelijk zielig:joy: Zo, sta ik ook weer genoteerd als laatste!
 
Online boodschappen doen bij Jumbo bv, nee zolang ik mij nog voort kan bewegen, blijf ik dat doen, door de winkels te bezoeken. Voor de rest doe ik het meest online!
 
Inderdaad Arie25.
 
ik kruip even voor in de rij als dat niet erg is
 
Nee hoor, zolang je het niet bij mij doet.
 
Als ik voor jou sta, dan sta jij duidelijk achter mij in de rij ;)
 
Dat zou goed kunnen, maar waarschijnlijk laat jij mij voor, want ik heb maar 1 ding.
 
In de aanbieding bak bij de kassa gelegd, want ik wil graag vooraan komen te staan 😂
Niet verder vertellen hoor.
 
Laatste woord.. !!
 
Jumbo is niet de enige waar je de boodschappen kan laten bezorgen. Ook bij AH is dat mogelijk.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan