• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Ja, geef Paul nu eens de ruimte om het laatste woord te hebben.
 
Dat had ik in de planning, maar jij kwam er tussen 🤔
 
Hoewel ik Paul ook niet ken, kreeg ik de indruk dat Paul degene is die schuil gaat achter de naam prutser.

Aarie25 kent ons allen bij de naam.
 
Oh dat zou kunnen. Ik onthou dat allemaal niet. Met dat oude geheugen van mij moet ik keuzes gaan maken anders krijg ik een memory overflow. Gebeurt toch al af en toe. 😂
 
Hoewel ik Paul ook niet ken, kreeg ik de indruk dat Paul degene is die schuil gaat achter de naam prutser.

Aarie25 kent ons allen bij de naam.

Klopt helemaal!
 
kost het moeite om de namen van alle forumleden uit het hoofd te leren?
 
Velen kennen joe ook bij de naam Aarie25. Ik zal hem niet verklappen.
Privacy first. :)
 
Velen kennen joe ook bij de naam Aarie25. Ik zal hem niet verklappen.
Privacy first. :)
Veel mensen kennen mijn naam wel, die krijgen ze als zij mij een privébericht sturen.
Maar jij mag hem ook wel weten, als je het niet doorverteld. Mijn echte naam is Arjan
 
We vertellen niets door. :) We houden alles geheim op dit openbare forum. :)
 
Lijkt mij ook zeer prettig om ééns 8 uur, aan één stuk door te slapen, maar helaas!
Sinds mijn Tia, stressinfarct, verschrikkelijke burn-out, dat alles in 1996, slaap ik ontzettend slecht.
Het is bij tijd en wijle, dramatisch!
Dat lijkt me een ramp, Paul! En is daar niets voor te bedenken? Ja, ik bedoel geen medicijnen, hoor. Want slecht slapen betekent vaak overdag doodmoe, lijkt me.
 
Maar jij mag hem ook wel weten, als je het niet doorverteld. Mijn echte naam is Arjan
Hallo Arjan,

Als ik zeg: "Ik zal hem niet verklappen", betekent dat dan niet dat ik jouw naam al wist?

Ik vraag mij nu af of joe wel goed geslapen hebt. :)
 
@prutser - Dat is dan echt niet leuk!
Nee, dat is het ook niet, heb wel pillen en zo gehad, maar voor langere termijn, moet je die rommel niet gebruiken. We zeggen hier, tis nait aans!
 
Dat lijkt me een ramp, Paul! En is daar niets voor te bedenken? Ja, ik bedoel geen medicijnen, hoor. Want slecht slapen betekent vaak overdag doodmoe, lijkt me.
Naar mate je ouder wordt, is er steeds minder energie, door het nauwelijks slapen, nog minder!
Dat ik een avondmens ben, werkt ook niet mee.
 
Hallo Arjan,

Als ik zeg: "Ik zal hem niet verklappen", betekent dat dan niet dat ik jouw naam al wist?

Ik vraag mij nu af of joe wel goed geslapen hebt. :)
Ik heb goed geslapen hoor.
Maar ik wist niet zeker of jij mij naam nog wist.
Is best lastig te onthouden ;)
 
Jazeker, Arjan25, over die 25 heb ik al vele uren in overpeinzing doorgebracht.

Nu je toch aan het ophelderen bent...
 
Jazeker, Arjan25, over die 25 heb ik al vele uren in overpeinzing doorgebracht.

Nu je toch aan het ophelderen bent...

De 25 gebruik ik achter mijn naam, sinds ik 25 ben geworden en dat is alweer even geleden.
Maar minder lang dan sommige denken.
 
Kijk weten we dat ook weer. De nieuwsgierigheid weer gesust. :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan