• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Gelukkig in mijn voordeel.
 
Ik ben aan de beurt.
 
Dat kun je wel stellen Aarie25. Waarschijnlijk is het sociale media moeheid. Bij FB haken ook heel veel mensen af. Het valt ook niet mee om je dagelijkse onzin, op FB te gooien, daar kun je ook moe van worden.
 
Laatst bewerkt:
Volgens iemand die zich heeft aangesloten bij de actiegroep viruswaanzin moet je voor het echte nieuws op Facebook kijken. (Een video van afgelopen vrijdag bij de NOS).
 
Om dat te zien(en wil ik dat wel) moet ik mij weer aanmelden, en zien mijn 'vrienden' o kijk, Paul is ook weer online. Heb ik echt geen trek in! Het corona nieuws en al het andere, komt van zoveel verschillende richtingen, dat ik mij zo langzamer afvraag, wie verteld de waarheid.
 
We hebben als baas van de WHO een ex terrorist uit Ethiopië en omdat de Chinezen uiteindelijk het toestonden verkondigde hij covid-19 tot pandemie.
Met als gevolg dat wereldweid nationale overheden op het verkeerde been stonden!
 
Dat kun je wel stellen Aarie25. Waarschijnlijk is het sociale media moeheid. Bij FB haken ook heel veel mensen af. Het valt ook niet mee om je dagelijkse onzin, op FB te gooien, daar kun je ook moe van worden.

Gelukkig gebruik ik geen sociale media.
Dus ik heb energie voor 2 💪
 
Dan heb je ook veel energie om hier berichten te plaatsen.
 
Ik schuif eerst nog even weer aan!
 
Ja dat heb ik, net als het laatste woord.
 
Alweer vrijdag, en juli, wat gaat het hard!
 
Ja voor ik het weet kan ik met pensioen ;)
 
Ooit kopte mijn vakbond met de slogan,
'Goed pensioen, zelf ook iets doen'. Ik dacht gloeiende, gloeiende nog aan toe, ik betaal al 40 jaar premie!
 
Daar had je een mooi pensioen voor kunnen hebben.
Want als ik kijk wat het mij nu kost, 17,25 per maand.
Je krijgt natuurlijk wel iets van het bedrijf terug, maar dan nog is het een hoop geld.
Ik ben geen lid, ik heb ze nog nooit nodig gehad en cao verhoging krijg ik toch wel.
 
Toen ik in 1971 begon te werken, ben ik ook niet gelijk bij de bond gegaan. In die tijd was dat wel heel gewoon dat je bij een bond zat. Zo rond 1975 ben ik er bij gekomen. Ook was het zo, dat je in de bouw toen nog vakantiebonnen kreeg, die je dan bij de bond inwisselde, en de uitbetaling volgde dan even later. Bij calamiteiten is het wel handig, om wat deskundigheid achter de hand te hebben, zeker in deze onzekere tijden. Mijn pensioen moet ik delen met mijn ex, dus zo'n vetpot wordt dat ook niet, maar daar zit ik ook totaal niet mee(moet nog wel geregeld worden :joy: )
 
40 jaar betalen voor de bond, daar had jij jou ex ook ook mee afbetalen, maar als jou dat toch niet uit maakt, dan moet het maar van jou pensioen :)
Als je dan vaker hier aanwezig bent, geef je tenminste geen geld uit.
 
Als je een relatie hebt gehad, in mijn geval getrouwd, zolang die relatie duurt deelt je partner mee in het pensioen wat je opbouwt . In mijn geval is dat 32 jaar, dat wordt door 2 gedeeld. De resterende 8 of 10 jaar, dat ik premie voor mijn pensioen heb betaald, dat pensioen heb ik dan voor mij zelf opgebouwd.

Ik ben nog steeds lid van de vakbond, betaal nu iets minder, omdat ik een uitkering heb.
Als jij bij een bond zit, kun je ook aanspraak maken op juridische raad of bijstand.
Natuurlijk kun je daarvoor ook een rechtsbijstand verzekering afsluiten.
Ook dat kost geld. Dus ja, het is net maar waar je je voorkeur aan geeft.
 
Laatst bewerkt:
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan