• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Echt niet!
 
Wel toch?
 
Zie ik hier een nieuw spelletje ontstaan?
 
Nee ik ben in vakantie modus, dan speel ik geen spelletjes ;)
 
Een hele fijne vakantie Aarie25.
 
Dankjewel Paul!
Dat gaat vast goed komen, even lekker 3 weken doen waar we zin in hebben.
Ik weet niet of jij vakantie krijgt of hebt, maar anders jij ook een fijne vakantie!
 
Ik heb 365 dagen per jaar vakantie Aarie 25, niet altijd leuk, maar dat is niet anders.
Het is ook heerlijk om ééns in het jaar 3 weken lekker niks te doen, om na 3 weken weer met frisse moed aan het werk te gaan. Zeker in jouw geval, omdat je werk, je hobby is!
 
Dat is ook wel lekker, alleen is het weer dan wel van belang, zeker als je met de hond naar buiten moet.
Pensioen of een andere reden om niet te werken? (als ik dat vragen mag)
Ja het is zeker lekker om even 3 weken niets te moeten.
Zeker als voorman heb je soms veel aan het hoofd, maar gelukkig vind ik het werk super leuk.
 
Pensioen of een andere reden om niet te werken? (als ik dat vragen mag)

Heb bijna 40 jaar in de bouw gewerkt, van jonks af, meestal(te)zwaar lichamelijk werk.
Een verwoestende arbeidsethos, en persoonlijke omstandigheden, hebben geleid tot een afschuwelijke burn-out, infarct, en tia. Vroegtijdig opgebrand in de IOAW beland.
 
Dat is dan een mindere manier om thuis te zitten.
Hopelijk heb je nu weinig tot geen klachten meer.
Als je gewoon met pensioen gaat geniet je er waarschijnlijk toch anders van.
 
Als je éénmaal afgebrand bent, hou je klachten als weinig energie.
En de lichamelijke klachten, zoals de rug, en andere, daar blijf je ook last van houden. Je went er ook aan dat er elke dag wel pijn is, en dat je daar rekening mee moet houden.
Het is niet anders, we moeten het beste er maar van maken.
Nov 2021 kan ik met pensioen, het enige wat veranderd, is dat mijn inkomen van een andere instantie komt.
 
Jammer dat er toch nog klachten blijven, want dat belemmerd toch het leven.
Maar gelukkig heb je een hond, waardoor je toch jou beweging op een dag krijgt.
Want beweging zal in jou geval zeker goed zijn.
 
Absoluut, weer of geen weer, ik ga er op uit. Zo hou ik nog wat conditie.
 
Zeer belangrijk, ook om de honden van de buren gezellig mee te nemen :)
Mijn opa liep altijd meerdere km`s per dag en was heel vitaal.
Tot hij dementie kreeg en op een gesloten afdeling kwam, hij ging toen snel achteruit.
Bewegen is gewoon heel belangrijk.
 
Dementie is afschuwelijk voor diegene die het krijgt. maar ook voor de directe omgeving. Ook mijn vader begon te dementeren. Gelukkig heeft het niet lang geduurd. Voor het zeer ernstige vormen aan nam, is hij in 2002 overleden.
 
Mijn opa en oma hadden het beide, ik was zelf nog klein, dus ik snapte niet goed waarom hun soms raar deden. Mijn oma zat steeds met de tong uit de mond haar rok op te gooien.
Het is zeker heel afschuwelijk.
Heel naar om iemand zoals jou vader zo te zien achter uit te zien gaan.
 
Mijn oma zat steeds met de tong uit de mond haar rok op te gooien.
Een tante van mij die naast ons woonde trok eerst haar bovenkleding aan, en daar haar ondergoed overheen, het leek wel komisch.
 
Ja dat is zeker komisch.
Maar toch blijft het een triest gebeuren.
Hopelijk vinden ze er een keer iets voor om dit te voorkomen.
 
Ja, dat is het zeker. Het is inderdaad te hopen dat er een medicijn ontwikkeld wordt om deze nare ziekte te kunnen stoppen/genezen.
 
Ja maar ik vraag mij af of dat mogelijk, want het heeft met afbraak van eiwitten te maken.
Dat lijkt mij een lastig iets.
 

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan