• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Dan woon jij wel in een mooie omgeving.
Zwolle is ook een zeer mooie plaats, alleen iets te druk met het mooie weer.
Alle bootjes waren verhuurd, maar met de fiets langs de stad muren is zeker de moeite waard.
Zeker, ik woon in eenzelfde plekje als Giethoorn, mooi, maar niet zo druk als daar. Al is het in de Coronaperiode hier wel drukker dan anders. Iedereen gaat nu in NL op vakantie lijkt het.
 
Ja het klopt dat iedereen bijna in Nederland blijft.
Het Van der valk hotel zat de eerste dag ook helemaal vol geboekt. (180 tot 200 kamers.)
Wij wouden eigenlijk naar Ommen naar een b&b, maar die zaten door corona ook allemaal vol.
Dus dat zegt genoeg.

Dan heb je wel geluk dat jij niet in Giethoorn woont, want als je alleen vorig jaar al zag hoeveel bootjes daar over het water gingen en dat het te druk was. Je moet er maar van houden.
 
De hitte is weg gelukkig, het wordt weer een beetje aangenamer.
 
Ja daar ben ik het mee eens, ook de regen is voor de tuin een aangename verrassing
 
Nou de hitte is nog lang niet vertrokken uit mijn huis, nog ruim 28 graden in woonkamer, slaapkamers warmer. Het was wederom heet vandaag. En ik denk ook dat iedereen of in ieder geval veel mensen in Nederland met vakantie gaan. Dat ga ik in september ook doen ipv Oostenrijk met de bus.
 
Hier is het ook nog 28 graden, maar het is wel minder benauwd in huis.
Dus ik merk al wel iets verschil, gelukkig slaap ik zonder problemen.
Volgende week wordt het een stuk koeler met rond de 23 graden.
 
Ook hier is binnen nog steeds benauwd. Gelukkig kunnen we hier de s'nachts de slaapkamer raam wijd open zetten(Lat eronder) zonder dat we last hebben van verkeer en uitlaatgassen. Slapen is zo wie zo altijd een probleem. Nog even op de (kunst)tanden bijten.
 
Wij hebben een plafond ventilator op de laagste stand staan en
dat is voor ons voldoende om lekker te slapen.
 
Die heb ik ook al jaren aan het plafond hangen in de slaapkamer. Inderdaad, op de laagste stand krijg je lichte woei over je heen, en dat is best wel aangenaam.
 
Ja ik heb er gelukkig 1 met afstandbediening, dan hoef je in ieder geval niet gaan staan, om het uit te doen en bang te zijn dat hij je raakt.
 
Voor iedereen die het te heet vind is het fijn dat het koeler wordt.
 
Ook is het fijn dat jij voor nu het laatste woord niet meer hebt :innocent:
 
Ik heb het nu!
 
Vooruit dan.
 
Niet veel activiteit hier, bij mij ook niet trouwens.
 
Hier ook niet, aan het vissen met nichtjes,
maar ze bijten niet echt
 
Gelukkig bijten hun niet :)
 
Ja wij gingen op een plek zitten waar iemand anders met zijn kinderen er een stuk 10 hadden gevangen. toen hebben wij er samen nog een stuk of 8 gevangen.
Dus mijn nichtjes waren blij :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan