• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wie helpt me uit de brand?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

-PuLsAr-

Nieuw lid
Lid geworden
23 jan 2020
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Wie kent dit memory card type? Hoe heet het "formaat" en zijn er ook readers voor te krijgen?
Hij is 40 pins en heeft de volgende afmetingen: 54mm breed, 43mm lang en ongeveer 2mm dik
IMG_20200123_203332905.jpgIMG_20200123_203346488.jpg
 
Ik zie hem er niet tussen staan? Welke zou het moeten zijn?
 
C-Fast 2.0 heeft er wel wat van weg.
Ik vermoed dat deze kaart jaren geleden, om 1998 deel uitmaakte van een nieuwe en dure vinding van Sony, om muziek digitaal te kunnen opslaan.
 
C-Fast 2.0 heeft er wel wat van weg.
Ik vermoed dat deze kaart jaren geleden, om 1998 deel uitmaakte van een nieuwe en dure vinding van Sony, om muziek digitaal te kunnen opslaan.
De CFast 2 is een Compact Flash type, en die hebben een heel andere aansluiting. Formaat lijkt echter wel wat.
Die van Lange Pier is qua aansluiting wel lijkend, maar geen plaatje van de kaart zelf. Maar ik denk wel dat dat hem is. Heb ook flink gezocht zonder die 40pins in één rij te vinden.
 
Iets...
En:

En dan:
"The proprietary memory card slot (40 pins) takes memory cards of 64 kB or 256 kB size. These cards can be used as RAM expansion or flash memory; the content is battery backed up "

Toch . . . als je daar verder zoekt vind je geen afbeelding, wel 'Expansion cards', maar dat zijn interne printplaten.
 
Laatst bewerkt:
Maar nee :confused: ik kan verder bij die Amiga niks over zo'n soort kaart vinden, en er is best veel info. Ik geloof dat de term CDTV van die Russische site mij misleidend is geworden.
 
Lol, ouwe manne met teveel tijd, benne we wel lekker van de straat, gaan we anders toch maar kattenkwaad uithalen.

Maare, kan me herinneren dat er verschillende systemen werden gebruikt met net zoveel aansluit verschillen.
Zal die Russen wat beschermen, deze is Italiaans. :p
 
Is een ander aansluiting . . . is 2x25pins voor de kaart, en 40 pins voor de IDE, maar het moet 40 in één rij voor de kaart zijn, zie tweede foto in openingsbericht.
 
je heb gelijk deze was maar een voorbeeld aangezien nergens de juiste te vinden is .. maar men dient wel degelijk zo een ide adapter te gebruiken .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan