• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wie speelt er nog GTA Vice City?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remmy

Tick Tock, Cheater
Lid geworden
19 feb 2008
Waarderingsscore
0
Beste mensen,

Ik vroeg me af wie er nog GTA Vice City speelde.
Ik ben namelijk weer begonnen, 3 dagen geleden, en ben al op 70% ZONDER CHEATS GEBRUIKT TE HEBBEN :D
Ben ik best wel trots op, maargoed.
Ik vroeg me dit af omdat we dan misschien weer een GTA Vice City Where I Am topic kunnen starten.
Ik ben GTA San Andreas na lang gespeeld te hebben namelijk een beetje zat, en GTA IV heb ik niet :P

MvG,
Remmy

Re: Wie_speelt_er_nog_GTA_Vice_City?

Ik had het vroeger ook gespeeld ook zo'n 70% maar toen was ik alle save games weer kwijt en ik kom maar niet langs die missie met je rc helikopter in dat bouw gebied (heb het nu niet maar ik wil het wel gta vc spelen gta sa vind ik tegen vallen een helikopter besturen is leuker dan vliegen met een straal jager en je hebt las vegas (of is dat sa ik weet het niet meer).

Las Vegas is in GTA San Andreas ;)
Die missie met die RC-Heli is idd een beetje lastig.
Vroeger had ik een wat tragere PC, die schokkerig deed bij Vice City, en toen lukte die missie niet.
Nu op mijn laptop had ik 'm in n keer :P
Ik hoop dat er toch nog wat mensen zijn die GTA Vice City spelen.

Ik had hem op Vista ilegaal heb nu win 7 en ik download gewoon save games

Ik deed altijd Vice city... :)

Vond het best vaag toen SA uit kwam want die was gewoon lelijker :P

Idd gta vc is veel mooier en leuker dan sa. Misschien dat ik het ga installeren. Ik beloof niks.
Posted via Mobile Device

"Ik vroeg me dit af omdat we dan misschien weer een GTA Vice City Where I Am topic kunnen starten."

DOEN! :$ dan ga ik nu GTA VC installeren :D

Haha, oke, ik ga de thread maken, en een leuk plekje uitzoeken :)

Ik ga hem nu installeren.
Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan