• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wie weet meer of komt er wel achter.

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Waarom deze vraag?
Ik kreeg vanavond te horen, dat een heel goede kennis van mij op 5 maart jongstleden s'avonds in Emmen een zwaar ongeluk met zijn motor heeft gehad,

Degene die hem aangereden heeft, zou verklaard hebben, hem niet gezien te hebben.

Op internet heb ik van alles nagelopen, maar kan helemaal niks over dit ongeluk vinden.
Ik vraag mij af waarom niet.
 
Zelfs in de 112 registers is niets te vinden. Dat is toch wel opvallend bij een zwaar ongeval...
 
Het is heel vreemd.
Het lijkt er mijn inziens op, dat de vrouw die Ino aanreed, op de een of andere wijze beschermd wordt.

Op dit moment ligt hij in het MST en is niet aanspreekbaar, want vol met morfine.
En al drie operaties achter de rug, het laatste wat ik gisteren meekreeg dat men vandaag zal proberen de verpletterde elleboog te repareren.
 
Er moet dan toch politie / ambulance bij zijn geweest. Dan het Proces-verbaal van bevindingen opvragen. En, mocht hij ooit in staat zijn, aangifte gaan doen.
 
Het belangrijkste op dit moment is, dat hij hopelijk redelijk tot heel goed herstellen zal.
Hij was in de kracht van zijn leven.
 
Dat hoop ik natuurlijk ook voor hem!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan