• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wifi adapter verdwenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SaltaDoom

Gewaardeerd
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
1.008
Waarderingsscore
3
Hoi,

Hoe kan ik de wifi adapter opnieuw installeren? En hoe weet ik welke adapter geïnstalleerd moet worden? Via apparaatbeheer geen spoor van, enkel verbinding via kabel mogelijk. Bedank.

Mvg,
 
Via apparaatbeheer geen spoor van, enkel verbinding via kabel mogelijk. Bedank.

Heb jij iets gedaan waardoor hij is verdwenen?
Want normaal wordt er automatisch een nieuwe geïnstalleerd.
 
Hoi,

Is weliswaar een oudere PC maar voorheen was er geen probleem met Wifi. MD 8800 Medion MS-7204. Netwerkkaart: Realtek RTL813980x Fats Ethernet NIC Computertype: ACPI x86-based PC.

Mvg,
 
Het zou kunnen dat de kaart stuk is en daarom niet meer zichtbaar is.
Maar we zullen zien wat er gebeurd als er een driver is geïnstalleerd.

Klopt het dat er Vista op draait?
 
Hoi,

De allerlaatste versie van Windows 10 Pro is het besturingssysteem. Vermoed dat de adapter weg is door een van de grote upgrades van Microsoft Windows 10.

Mvg,
 
Hoi,

Dat is juist, maar vanaf de start van Windows 10 op de PC het OS geplaatst. Had dan geen probleem met wifi. Sinds de voorlaatste grote update is dit probleem opgedoken. Is mij nu maar opgevallen omdat er ook een kabel op de PC is aangesloten en er dus geïnternet kon worden. Draadloos was voordien ook gene probleem nu wel.

Mvg,
 
Hallo,

Ik vernoemd dat jij nu versie 1709 hebt?
Daar hebben veel mensen problemen mee, wat dan bij een groot deel van de mensen hielp was een schone installatie.
 
Hoi,

Is een volledige herinstallatie ECHT de enige oplossing? Zijn er geen andere eventuele oplossingen die soelaas kunnen brengen. BV. De adapter die wel werkt met Windows 10 opgeven, want ik vind die niet direct, zodat die gedownload kan worden.
Mvg,
 
Ook ik had een communicatieprobleem (laptop herkende de utp kabel niet) met de voorlaatste grote update, dus die voor de Fall Creators update (1709). Dit probleem werd met de volgende grote update opgelost.
Of dat bij jou ook zal gebeuren is natuurlijk een eg long shot.
 
Is een volledige herinstallatie ECHT de enige oplossing? Zijn er geen andere eventuele oplossingen die soelaas kunnen brengen. BV. De adapter die wel werkt met Windows 10 opgeven, want ik vind die niet direct, zodat die gedownload kan worden.
Mvg,

Er zijn hier verschillende mensen geweest die het ook niet lukte om de goede driver te installeren.
Hij liet zich maar niet installeren. Je zou een schone installatie nog als laatste redmiddel kunnen bewaren.

Maar je zou kunnen afwachten of er voor jou ook een oplossing komt door een update.
Net zoals bij Veng en mij, want ik had last van steeds kort wegvallende wifi en dat werd bij mij ook opgelost door een update
 
Ga eens naar apparaatbeheer en kijk eens of daar een onderdeel staat met een kruisje erbij. Je moet eerst kunnen checken of de hardware wel werkt voor je de drivers gaat zoeken/installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan