• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Wifi adapter voor pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je wel
 
Zeker als je nog met een plooiveer bochten maakt in de buis gaat het zeker niet lukken om deze met stekker erdoor te krijgen, losse kabel kopen en adapters en tang om zelf de stekkers te bevestigen, een utp tang kost de wereld niet en er zijn filmpjes op Youtube te zien hoe het moet.
Koop wel stekkers met hulpstukje erbij om gemakkelijk de draadjes in de juiste positie te brengen tijdens montage, zoals hieronder.
 
Dank je wel.
Mijn provider heeft al een nieuwe kabel opgestuurd.
Maar de oude is nog lang genoeg.
Misschien wel leuk om zelf de kabel in te korten en een nieuw stekkertje te monteren.
 
Ik heb bij 2 kabels stekkers gebruikt die je zonder tang kunt bevestigen. Werkt prima. Voor een dvr en sma omvormer
 
Bedoel je toevallig deze stekkers?
 
Ja, idd. Ik had ze bij redhound vandaan
Het is effe piele. Mocht je deze aanschaffen, dan de draadjes volgens kleurkode B erin doen. Deze staat op de stekker.
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel voor de info.
Als ik de draadjes hetzelfde er in steek als de stekker die nu nog aan de kabel zit is het volgens mij ook goed.
 
Bij dit model, moet je 4 draadjes onder en 4 draadjes boven aanbrengen. Volgens bepaald schema. En dan klap je de twee delen naar elkaar toe. Ze liggen niet op 1 rij, zoals bij de normale stekkers.
nb. De draadjes NIET ontbloten. Maar dat weet je waarschijnlijk wel.
 

Bijlagen

  • 296805EA-5727-45DC-B6E6-F035FE689B1A.jpeg
    296805EA-5727-45DC-B6E6-F035FE689B1A.jpeg
    13,5 KB · Weergaven: 12
Inderdaad nu zie ik het.
Dank je wel.
 
Vandaag heb ik de klap stekker er aan gezet.
En je had inderdaad gelijk, wat een friemel klusje met die grote slagers handen van mij.
Eerste instantie dacht ik dat er een draadje niet lekker zat.
Toen even de speedtest gedaan en alles ik oké.
Ik heb ook maar in de kruipruimte waar de muis vandaan kwam beide lucht roosters afgedekt met een geperforeerde plaat.
Hier kan geen muis meer naar binnen.
Dank je wel voor alle hulp.
 
Bij dit model, moet je 4 draadjes onder en 4 draadjes boven aanbrengen. Volgens bepaald schema. En dan klap je de twee delen naar elkaar toe. Ze liggen niet op 1 rij, zoals bij de normale stekkers.
nb. De draadjes NIET ontbloten. Maar dat weet je waarschijnlijk wel.
Handig, die kende ik niet ! Klapstekkers.

Ik heb zo'n probleem wel opgelost door de 8 draden in te korten tot de onbeschadigde buitenste isolatie, en vervolgens één voor één te solderen met krimpkousjes er omheen. Heeft jaren prima gewerkt.

Tip: vergeet die UTP kabels met kaassmaak . . 🧀 . . . . . . 🐀 🐁
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan