• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wifi behouden na dichtklappen laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tino

Gevestigd lid
Lid geworden
27 okt 2004
Berichten
268
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb een laptop DELL latitude e7450.

Voor mijn werk loop ik alle kanten op met mijn laptop, omdat ik daar informatie vandaan haal, en ook moet kunnen bijwerken. Ik ben dan verbonden met wifi, en ingelogd via VPN. (Maar VPN of niet, maakt volgens mij niet uit.)

Zo gauw ik mijn laptop dichtklap omdat dat even iets prettiger loopt, dan met een open laptop, dan vliegt mijn verbinding er uit en moet ik dus weer een nieuwe vpn-verbinding opzetten. Vervolgens moet ik op alle systemen die ik dan gebruik, opnieuw inloggen.

Ik heb al rondgezocht op google, maar krijg het idee dat hier geen oplossing voor is.

Mocht je 'm wel hebben, dan maak je me ontzettend blij.

Ik hoor het graag.

groeten,

Tino
 
Je hebt neem ik aan de laptop wel zo ingesteld dat ie niet uit of standby gaat als je hem dichtklapt?

Ik denk dat het probleem in de antennes zit. Deze zitten bij een laptop in de rand van het scherm. Je zou een wifi usb stick kunnen proberen.
 
Je hebt neem ik aan de laptop wel zo ingesteld dat ie niet uit of standby gaat als je hem dichtklapt?

Ik denk dat het probleem in de antennes zit. Deze zitten bij een laptop in de rand van het scherm. Je zou een wifi usb stick kunnen proberen.
 
Ik ben er gelukkig al uit, iemand van kantoorautomatisering heeft me in 1 minuut geholpen. Inderdaad was de laptop niet ingesteld dat ie "niets" deed als ik de klep dicht deed.
Dat was dus ook mijn probleem, en dat was dus tevens mijn vraag, aangezien ik niet wist óf zo iets bestond en waar het dan evt aangepast zou kunnen worden.

Het lijkt wel dit forum niet meer echt leeft, want eigenlijk was het probleem niet zo groot, en zo opgelost, maar ik hier toch wat meer kennis van zaken verwacht.

Misschien is het voor alle leden hier zo simpel, dat ze verwachten dat iedereen dat al weet, maar juist als je dat ff niet weet, is het fijn om een antwoord te krijgen.

Mocht het zo zijn dat in de toekomst nog iemand in de toekomst met dezelfde vraag komt;

(ik heb alleen een engelse versie; ga naar control panel, dan naar hardware and sound, dan naar power options, dan naar system settings, daar staat de optie;

when I close the lid; en dan zet je daar bij de batterij optie én de stroom opti; "do nothing".

waar je alleen erg op moet letten, is dat je altijd je laptop moet uitloggen!!!!, anders loopt je batterij leeg.
 
Tsja, je probleem is dus precies wat ik beschreef. Ik kan niet ruiken hoe deskundig je al dan niet bent. Je had ook kunnen vragen: hoe moet ik dat controleren of instellen. Maar er kwam niks terug, dus valt er voor mij ook niet veel te doen. Toch?
 
Ik vind het wel bijzonder dat je zo'n reactie hier plaatst, terwijl Weballey jou de vraag al lang heeft gesteld.
Als jij dan geen antwoord geeft op zijn vraag en dan gaat zeggen, dat de mensen hier weinig kennis hebben. o_O
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan