• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wifi probleem deco m5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk73

Nieuw lid
Lid geworden
24 mei 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Ik heb een tp-link deco m5 gekocht en het werkt op mijn telefoon perfect maar als ik een tweede telefoon wil koppelen geeft hij aan de dat de wachtwoord onjuist is.
Hoe kan dit en heeft er iemand een oplossing?


Groet Henk
 
Mijn eerste verdenking zou uitgaan naar je tweede telefoon, want wifi werkt wél op je andere telefoon. Ik heb ook wel ooit dat er een wachtwoord niet geaccepteerd wordt. Meestal blijkt dan toch dat ik het verkeerd in geef. Bv een "0" ipv een "O" of een "i" ipv een "l". Om die reden let ik tegenwoordig bij mijn wachtwoorden op dat ik dat soort karakters niet gebruik.
Kun je je ww niet zichtbaar maken zodat je een goed controle hebt!
Heb je nergens geen oude telefoon meer liggen zodat je het met een andere telefoon kunt proberen zodat je weet of het aan je telefoon of aan het systeem ligt (waarbij je moet opletten niet dezelfde fout te maken.
 
Hebben beide telefoons wel dezelfde toetsenbord indeling namelijk Engels VS?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan