• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Wijzigen wachtwoord hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeoG

Bekend gezicht
Lid geworden
19 feb 2018
Berichten
153
Waarderingsscore
2
Hallo,

Als ik het wachtwoord van mijn hotmail wil wijzigen dan duurt dat volgens de software tot 8-9-2018 voordat dat gebeurd is ivm veiligheid. Het duur dus een maand voordat een wijziging van kracht wordt.

Ik hoop dat ik het niet begrijp en dat iemand me kan uitleggen hoe dit werkt.

Alvast bedankt,
 
hoeveel maal heb jij al getracht om dat wachtwoord te wijzigen ...terloops effe meedelen dat je niet meer dient te spreken over Hotmail ....Hotmail is Outlook geworden en men dient dan zich aan te melden op je Microsoft Account wil jij je wachtwoord kunnen wijzigen wat hier dus aanstonds en zonder tegenwerking gebeuren kon nadat ik ook het betreffende Microsoft account kon bevestigen vermits het ingeven van de code die ik toegestuurd kreeg ..
*log je in met je Microsoft account of maak je er eentje aan mocht je er nog geen hebben …. klik hier
 
Als ik het wachtwoord van mijn hotmail wil wijzigen dan duurt dat volgens de software tot 8-9-2018 voordat dat gebeurd is ivm veiligheid. Het duur dus een maand voordat een wijziging van kracht wordt.,

Er zijn verschillende opties om het te versnellen.
Want zij willen zeker weten dat er geen hacker het wachtwoord wil veranderen.
Kijk hier eens wat je kunt doen om het sneller te veranderen Klik hier
 
Of is de datumnotatie mm-dd-yyyy i.p.v. dd-mm-yyyy en is het op 9 augustus al voltooid i.p.v. op 8 september....
Ander de optie ‘wachtwoord vergeten?’ proberen. Je zult toch geen maand op een nieuw wachtwoord moeten wachten?
 
.Hotmail is Outlook geworden en men dient dan zich aan te melden op je Microsoft Account wil jij je wachtwoord kunnen wijzigen wat hier dus aanstonds en zonder tegenwerking gebeuren kon nadat ik ook het betreffende Microsoft account kon bevestigen vermits het ingeven van de code die ik toegestuurd kreeg ..

Waar haal jij dat vandaan ? ik meld me aan via hotmail en verander via daar mijn wachtwoord want ik heb heb geen microsoft outlook account .
En om mijn code te verzenden kan ik kiezen tussen verzenden via sms of verzenden naar een ander e-mail adres wat het e-mail adres is dat ik aangemaakt heb bij mijn internet provider .
 
@Emi dat is net hetzelfde als nationaalcomuterforum.nl word computerforum.nl en meer is dat niet !
 
Emi heeft in dezen gelijk Swaken. in feite de zaak is het zo: Hotmail is overgegaan in Outlook. De zaak @hotmail.com is vanwege het gebruik blijven bestaan. Maar Hotmail als merk, is nog wel van Microsoft, maar wordt niet meer gebruikt.

Het zou in jou voorbeeld dus zo zitten: nationaalcomuterforum.nl zou niet meer bestaan maar zijn overgegaan in computerform.nl er bestaat voor de website dan alleen nog een redirect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan