• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wikipedia hulp ?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Dag, heb wijziging ergens gedaan, iemand vroeg verdere uitleg, zie niet helemaal waar te klikken verder en hoe daar aan te voldoen, hier iemand een idee misschien ?
 
@GeWij
Ik kan er geen touw aan vast knopen, kan je duidelijker met je info zijn, tot zover denk ik dat je op iemands topic een reactie hebt gegeven en dat je het nu verder niet meer kan vinden op het forum.
Is dat het ?
Gr.
Pred..
 
Nee, GeWij heeft wijzigingen in een Wiki pagina gemaakt, maar weet niet hoe op de reactie van anderen te reageren.
Helaas, ik ook zo snel niet.

( Wees overtuigd van je wijzigingen daar ! )
 
Nog voordat je ook maar iets gaat wijzigen op een Wiki pagina, is het verstandig om eerst de handleiding door te nemen, zodat je weet wat je doet.
De handleiding vind je hier: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cf/Handleiding_Wikipedia.pdf
Hij telt 63 pagina's. Helemaal doorlezen. Desnoods nog een paar keer totdat je alles begrijpt.

Ik zal eens kijken of ik de handleiding ook als pdf kan bijvoegen in deze reactie...
Ja, hij staat erbij.

Snap je maar weinig van die handleiding? Ga dan zelf niets wijzigen op Wikipedia.
 

Bijlagen

  • Handleiding_Wikipedia.pdf
    3 MB · Weergaven: 0
Bedankt voor het advies. Zal 's bekijken misschien eens hoe en wat ,..... en zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan