• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost win 10 pro herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

antwan

Bekend gezicht
Lid geworden
5 okt 2005
Berichten
111
Waarderingsscore
1
had een vraag als ik deze herstel met behoud van bestanden , verwijderd hij dan wel mijn programma's die ik geïnstalleerd heb ? bv een cleaner of mijn obs ? of alleen de standaard apps van win ?
 
Ja de programma`s worden verwijderd.
Wel zou ik een back-up maken voor de zekerheid, want het kan voorkomen dat er toch bestanden verdwijnen.
 
wil je alles behouden van programma's dan ga je beter voor een in-place upgrade .. deze in-place upgrade vernieuwd zo wie zo de Windows systeem bestanden maar met het verschil dat je niets verliest van software ..
 
@ Emi: wat precies is een "in-place" upgrade?
 
Van Piep.
https://www.********.nl/threads/een...an-windows-10-door-een-in-place-upgrade.6667/
 
Duidelijk. En nu maar wachten op Antwan.
 
dank je heb alles er opnieuw opgezet
 
Fijn dat het gelukt is.
 
daar ben ik niet echt zeker van. Antwan meldt alleen maar dat hij de link kon openen
 
Hij zegt toch dat hij alles er opnieuw heeft op gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan