• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Win 7 opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Hier desktop met win 7 erop met onbekend paswoord.
Win 7 op stick Oem versie start op win 7 komt tevoorschijn, moet dan mijn taal en land selecteren, maar toetsenbord noch de muis werkt, kan dus niks selecteren, hoe komt dit?
 
wellicht dat de usb nog niet actief is en je zodoende een ps2 toetsenbord dient te gebruiken .
enerzijds zou je ook in de bios kunnen nagaan of de usb actief is ..indien je een usb stick gebruikt dan hoef je niet in je bios te kijken want dan zijn ze actief .
 
Kan bij het booten usb selecteren, start op, led op toetsenbord licht op en van zodra het windows selectiescherm erop komt gaat het led uit en werkt er niks meer, blijft op het installatiescherm staan.
Ook met een ps2 toetsenbord werkt het niet.
 
Laatst bewerkt:
Is de harddisk mogelijk beveiligd met een wachtwoord?
 
De computer start op en dan kan je je aanmelden in win 7 maar daar ken ik het paswoord niet van, vandaar de nieuwe installatie, net een stick met win 10 geprobeerd, is net hetzelfde.
Harddisk is een SSD van samsung.
 
Wat is de gebruikte hardware?
Lijkt me sterk maar USB 2.0 staat in de bios wel op enabled en de gebruikte USB poort is 2.0?

Je zijn ook password reset tools die het wachtwoord wist.
B.v. maar er zijn er meer.
 
Moet toch nieuwe installatie erop dus ga niet zoeken naar het resetten van wachtwoorden.
Hardware MSI Z170A -G43 plus (MS 7970)
Net even de usb settings van auto naar enabled gezet en nu lukt het, ga proberen met win 10 en de code van de win 7 sticker, zien of het lukt.
 
Laatst bewerkt:
Opgelost win 10 staat erop en is geactiveerd.
 
Mooi dat het is opgelost, ik heb dit topic dan ook even aangepast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan