• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

win 8 activeeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

stipkus

Banned
Lid geworden
11 jul 2012
Waarderingsscore
0
ik heb win 8 op mijn laptop genstalleerd alleen als ik bij activatie kijk staat er dat windows is geactiveerd en als ik op een meer onderdelen van andere versie klik en een product code in voer staat er dat de huidige versie niet is geactiveert hoe kan dit ??? ( ik heb hem niet geactiveert ) ( versie van internet af )

je vermeld " ( versie van internet af ) " wat bedoel je hierbij ...
bedoel je dat je een gedownloade versie gebruikt ... een zelf activerende versie misschien.....

de versie kom t van internet af en is waarschijndelijk niet legaal maar heb wel een legale produckt code

Er is alijd wel een kleiner of groter probleem met van het internet gedownloade Windows versies.

Heb alle windows versies van het net, nooit geen problemen mee.

Vraag is bij deze windows 8 welke build het is.

je kan een onbewerkte versie downloaden van het internet maar je kan dus ook een bewerkte versie downloaden ?
de vraag is welke versie heeft de ts ?

bij een onbewerkte versie , dien je tijdens de installatie procedure je aangekochte key in te geven ...indien deze aanvaard word gaat de setup van windows verder en zal deze nadien ook geacktiveerd zijn. .

bij een bewerkte versie dien je tijdens de installatie procedure gn key in te geven ( deze is dan al voor zien ) het betreft hier dan om een NIET legaal geacktiveerde versie !

ik heb tijdens de instalatie geen produckt code moeten invoeren maar ja als tie het maar blijf doen wat de win 7 die op een andere partie staat is ook iligaal maar werkt goed

Bij deze gaat deze topic op slot.
Wij ondersteunen niet het gebruik van illegale Windows versies.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan