• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Win een DS Best of Pack!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Win een DS Best of Pack!

Het Nationaal Computer Forum geeft in samenwerking met ViopTo en Thrustmaster een geweldig prijs weg! Het gaat om het DS Best of Pack voor de Nintendo DS. Leuk voor jezelf, maar ook om kado te geven!

Wil jij het DS Best of Pack winnen? Laat dan hier een bericht achter met jouw motivatie waarom jij graag het DS Best of Pack wilt winnen.

Op 25 januari 2010 wordt de winnaar op de hoogte gesteld!

Over het DS Best of Pack
De Best of Pack bevat maar liefst 15 items die gebruikers helpen om hun DS Lite- of DSi-console mee op pad te nemen, te beveiligen, op te laden en ernaar te luisteren.

Vervoer en bescherming worden even simpel als zeker met deze bundel, dankzij de hard-shell etui, de polsriem en niet te vergeten de 3 opbergvakken voor games. Ook de consoleschermen zijn goed beschermd met de 2 schermbeveiligingsfilms. De gebruiker kan de schermen eenvoudig schoonmaken met het antistatische schoonmaakdoekje.

Stereo-oortelefoons van hoge kwaliteit zijn ook in de Best of Pack opgenomen, zodat gebruikers alles uit het geluid van hun DS Lite of DSi kunnen halen.

Een adapter voor de sigarettenaansteker waarmee de gebruiker de console in de auto kan aansluiten, biedt mobiliteit en oplaadmogelijkheden. In de bundel is ook een noodoplader met 4 uur gebruikstijd opgenomen die zorgt dat de gebruiker op alles is voorbereid. Ten slotte bevat de Best of Pack 3 stylussen en 1 springveerbevestiging, zodat de gebruiker altijd direct met een game aan de slag kan!


De verloting duurt t/m 24 januari 2010. Voor meer Thrustmaster producten, kijk op: www.thrustmaster.com

gv.0079.jpg

voorwaarden viopto
 
Ik zou deze wel willen winnen om mijn zus cadeau te doen. Zij heeft net een DS gekocht en kan zo'n pakket goed gebruiken om haar DS te beschermen. Daarnaast zijn de oortelefoons erg handig, want dan wordt ik niet meer zo gestoord door het geluid dat ze produceert met de DS.
 
deze zou ik willen winnen zodat ik de DS van mijn kinderen beter kan beschermen.
en zoals YdieresiS al zegt, de oortelefoons zijn verrekte handig ,zodat ik dat geluid niet meer hoor.
 
Mijn motivatie waarom ik heel graag dit pack zou winnen... :p :


Toen ik mijn zwarte DS gekocht had, hadden ze alleen maar (mini, 5-delig oid) witte DS packjes. Omdat ik al meteen wou gaan spelen, maar geen krassen op m'n scherm wou (en de winkels hier in de buurt waar ze zoiets zouden hebben niet bepaald dikgezaaid zijn...), had ik die toch maar genomen.

Dus nu heeft mijn zwarte DS een wit beschermvelletje. :rolleyes:
Daarnaast zou een nieuw (n zwart) beschermvelletje ook heel welkom zijn, omdat het witte dat er nu opzit al helemaal bekrast is...

Dt komt oa. doordat de stylussen versleten (en daardoor afh. van hoe je ze vasthebt, scherp) zijn.... dus die zijn ook nodig aan vervanging toe... :p

Ook de koptelefoon zou heel fijn zijn, mijn ratjes hebben de mijne nl. versnipperd. :blush: En dan kan ik weer naar geluid luisteren, zonder gergerde blikken. :p ;)

De beschermhulsjes voor de games zijn ook zeer handig! Zeker omdat m'n broer er wel eens een meevraagt (of zonder te vragen meepakt) voor een vriendin... en ze dan in zijn jaszak of rugzak meeneemt waardoor ik er altijd tabak of ander spul uit moet gaan blazen. :mellow:
En dat is stukken handiger dan de normale verpakking (groot doosje) van een game te moeten meenemen, en mooier dan de de musketierhakendoosjes die ik nu maar gebruik... :lol:

En een emergency charger is onmsbaar als je Mario Bros wil spelen, omdat je daar weinig bij kan saven en mijn batterij altijd plat is op 4 of nt 5 munten (en je juist geen nieuwe doorgang hebt kunnen openen omdat hij nt dan uitvalt... :p) of juist na eindelijk een lastge wereld uitgespeeld te hebben ofzo, die dan ook nog niet gesaved was kunnen worden.

En zoals jullie op de foto kunnen zien, mag er wel eens een reinigingsdoekje overgaan, dat geen vettige strepen achterlaat. :p
M'n andere broer heeft dat wit klein uit het mini pack nl. eens gebruikt voor z'n gsm en sindsdien maak je er meer vuil dan proper mee.... :(

dsliten.jpg
 
Wel, ik wil ook meedoen.

Zelf heb ik zo'n ding niet, maar mijn neefje heeft er wel n en die uitbrijdingsset zal hem inderdaad zeer welkom zijn!
 
mijn zusje is binnenkort jarig en ik zit een beetje krap bij kas
 
Is er al een winnaar bekend, loting duurt tot 24 januari staat er?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan