• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Win een Wii Sports Pack!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Win een Wii Sports Pack!

Het Nationaal Computer Forum geeft in samenwerking met ViopTo en Thrustmaster een geweldig prijs weg! Het gaat om het Wii Sports Pack voor de Wii. Leuk voor jezelf, maar ook om cadeau te geven!

Wil jij het Wii Sports Pack winnen?
Laat dan hier een bericht achter met jouw motivatie waarom jij graag het Wii Sports Pack wilt winnen.


Op 13 januari 2010 wordt de winnaar op de hoogte gesteld!

Over het Wii Sports Pack
Wanneer je graag veel verschillende sporten uitoefent is het Sports Pack, compatibel met Wii MotionPlus, echt iets voor jou. Hiermee kan je de meeste games spelen die beschikbaar zijn voor de Wii zoals Ping Pong, Golf, Zwaardvechten of Katana, Tennis en zelfs Jet Ski!

Om ervoor te zorgen dat jij je kunt onderdompelen en zoveel mogelijk plezier hebt in een van deze sporten, zijn de vorm en de maat van de accessoires die worden meegeleverd in de Sports Pack, rechtstreeks aangepast op hun echte tegenhangers. Is er nog een excuus waarom je niet gaat genieten van deze sporten?


De verloting duurt t/m 12 januari 2010. Voor meer Thrustmaster producten, kijk op: www.thrustmaster.com

gv.0075.jpg

voorwaarden viopto
 
Voor een fit 2010 wil ik graag een wii sport pack krijgen.
Pred...
 
Om niet buiten in de kou te hoeven sporten!!

Louisdji
 
Om toch mijn goede voornemen na te komen terwijl ik achter de tv zit.

Mike
 
Word er nooit wat in de bonus gegooid voor de PC?
 
Zodat mijn vrouw met de Wii-sports wat meer beweging krijgt....is goed voor haar ^_^
 
Heb geen Wii, maartoch..

Zodat ik "per ongeluk" onze tv (rotding) kan mollen met zo'n Wii speeltje, zodat we een nieuwe moeten hebben...
 
Omdat ik nooit iets win en ook al niet mee kon doen met de computer quiz.

En gewoon omdat het tof is iets te winnen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan