• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

win-me-ie6

Status
Niet open voor verdere reacties.

leootje

Enthousiast
Lid geworden
16 jan 2007
Berichten
2.430
Waarderingsscore
0
ik zit weer aan het lappie van mijn dochter met win me erop het probleem is dat er ie5 opzit en ik wil ie6 hebben.als ik naar updatesgeschiedenis ga kijken is ie6 met succes geinstaleert maar nee hjlogje gemaakt nog steeds ie5.
ie6 kan hij niet volledig instaleren dus de setup wordt afgebroken wat moet ik nu doen om ie6 toch erop te krijgen:wall:
 
dit is het probleem juist bij de updategeschiedenis staat ie6 err een paar keer op als geslaagt maar hij laat zich niet instaleren op de laptop zelf als ik hem ga instaleren via de wizzart dan geeft hij aan dat hij niet alles instaleren daarna moet ik opnieuw opstarten dan krijg ik een melding of ik van beginafaan weer wil beginnen of dat ik verder wil gaan waar ik gebleven was ik heb allebij de opties geprobeert maar telkens krijg ik de melding dat de vorige setup nog niet voltooid heb en dat ik de comp. opnieuw moet opstarten om die te voltooien en dit herhaalt zich elke keer
 
Ik had laatst hetzelfde probleem (met Windows ME in een oudere laptop - nieuwe ME-installatie): IE6 SP1 bleef hangen op 97%. Ik heb de installatie via Ctrl-ALT_Del afgebroken, daarbij herstartte de computer automatisch. Na probleemloze herstart bleek volgens Software IE6 SP1 te zijn genstalleerd. Daarna heb ik IE6 SP1 gedenstalleerd, waarbij de eerdere versie van IE werd hersteld. Vervolgens heb ik wederom IE6 SP1 genstalleerd en dat ging toen goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan