• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Win Optimizer 2019 van Ashampoo

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Win Optimizer 2019 van Ashampoo is de gratisversie (er is ook een nog meer kunnende koopversie).

submit.png


Systeemoptimalisatie voor stabiele prestaties en stabiliteit van onder Windows draaiende PC's


Ashampoo WinOptimizer 2019 verbetert, reinigt en optimaliseert de prestaties van uw Windows-systeem tot ver boven wat ingebouwde gereedschappen (tools) zelf kunnen doen. Meerdere meegeleverde modules helpen bij het analyseren, het personaliseren en het aanpassen van Windows aan uw behoeften. One-click optimalisatie, een gebruikersfavoriet, verwijdert rommel, lost ongeldige snelkoppelingen op en reinigt uw browsers van overbodige gegevens zoals items van de historie van het surfen op het web en cookies. PC-onderhoudsprogramma's verwijderen ongewenste bestanden en sporen van het surfen op het web en maken ook de registerdatabase schoon. Krachtige gereedschappen voor proces- en servicemanagement en bootoptimalisatie helpen de opstarttijden van Windows te verbeteren. Ashampoo WinOptimizer 2019 beschikt ook over krachtige systeemanalyse voor gedetailleerde informatie over geïnstalleerde software en hardware. Effectieve privacybescherming wordt bereikt door middel van twee geïntegreerde modules. De eerste schakelt Windows telemetrie functies uit om te voorkomen dat het systeem naar huis belt (Remember the “phone home” van ETI?) terwijl de tweede uw gevoelige bestanden versleutelt en met een wachtwoord beveiligt. Andere gereedschappen zijn HDD Benchmark om de lees- en schrijfprestaties van uw harde schijven te meten en Context Manager om ongeldige bestandsassociaties te herstellen. Alle cleaners zijn bijgewerkt om alle huidige software te ondersteunen. Als eerste bevat Ashampoo WinOptimizer 2019 nu een SSD-wizard om de levensduur van uw SSD's en de algemene prestaties met Windows te verbeteren.


Deze software is zoals eerder beschreven, gratis.

Hoe werkt het: je download het programma via Ashampoo.
Na download en tijdens de eerste installatie fase van Ashampoo WinOptimizer 2019 zal jouw favoriete webbrowser opstarten en naar Ashampoo gaan.

Na een korte registratie bij Ashampoo wordt dan de licentie sleutel getoond, die jij weer gaat gebruiken om de installlatie voort te kunnen zetten en afmaken.

 
@Lange Pier: niet mee akkoord maar da's een andere (eindeloze) discussie die niet in dit topic thuishoort.
Voor de believers: Ik heb die Ashampoo WinOptimizer 16 (= een nieuwere versie) al een tijdje in gebruik en ben daar tevreden over. Ik gebruik Ccleaner dagelijks bij het afsluiten van de pc en de WinOptimizer draai ik om de twee à drie weken. WiseDiskCleaner gebruik ik wanneer ik nieuwe software installeer/geïnstalleerd heb. Ik werk al jaren met een werkpc die echt optimaal draait en dit mede tools als deze, denk ik (ook weer een ellenlange discussie mogelijk maar niet hier). ;)
 
Lange Pier is nu eenmaal wars van dit soort tools, ook als deze veilig gebruikt kunnen worden.
Schoonmaken, defragmenteren en dies meer zijn voor hem vieze woorden en dienen achterwege te blijven in zijn Windows wereld.
Dat is zijn standpunt - het is echter geen wet en al helemaal niet bewezen.
Per slot van rekening bepaalt hij niet wat jij als gebruiker wel of niet dient te doen, dat doe je als gebruiker zelf, afgaande op jouw eigen ervaring.
Dat laatste wordt mooi door ArtsstudioG beschreven.
 
Ik werk al jaren met een werkpc die echt optimaal draait
Mijn PC'tjes, wat gewoon huis tuin en keuken PC's zijn, draaien ook prima zonder die onzin tools te gebruiken en waarom zou je dat willen?
Niets wordt sneller al is dat ook zo'n gebezigde dooddoener, alsof er te weinig tijd is.

Schoone heeft er een goede kijk op, tis toch niet de minste maar hier weten ze het weer beter, je kunt dus ook zonder.

Al eerder vermeld, tis net een religie.
En de vraag blijft, waarom moet dat hier worden gepromoot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan