• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

"Windows 10 2004" 26 mei beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
De volgende grote feature upgrade Windows 10 2004 is klaar en Microsoft is van plan om te beginnen met de
distributie ervan op 26 mei. De officiële naam is Windows 10 mei 2020 Update en nog nooit heeft Microsoft
zo lang gewerkt aan een nieuwe Windows 10 versie.
 
de onderdelenupdate naar versie 2004 is er maar je dient het zoeken naar update's zelf te starten ..
hier is deze nu bezig .. met het installeren ..
Ashampoo_Snap_woensdag 27 mei 2020_19h01m01s_001_.jpg
 
Hier ook niet!
 
hij staat er op .. het heeft ruim 1.40u geduurd ..kon de pc niet met rust laten !
Ashampoo_Snap_woensdag 27 mei 2020_20h40m30s_001_.jpg
 
er zijn direct al 2 update's op te halen ..
Ashampoo_Snap_woensdag 27 mei 2020_20h48m25s_002_.jpg
 
De Windows 10 Isodownloader geeft ook nog steeds aan: comming soon.

@Emi, hoe draait het nu bij jou?
 
heb de indruk dat deze nu weer iets sneller is .. bemerk géén bijzonderheden ..
 
Ik ben nu via het Media Creation Tool Windows 10 2004 aan het downloaden als ISO.
 
succes ermee .. das wel rap dat ze deze al beschikbaar stellen ..tevens blijft er een Windows.old achter in het geval er problemen zijn met deze versie .
 
Ik ga er morgen mijn nieuwe notebook mee installeren.
Raid-0!
 
de Windows.old is hier ruim 21.3 gb te samen met de delivery optimalization bestanden is dit dan 24.5gb

Ashampoo_Snap_woensdag 27 mei 2020_21h37m17s_004_.jpg
 
Behoorlijk, heb ik morgen geen last van - doe een schone installatie.
 
@Emi: heb jij de nieuwe versie erop gezet met het Media Creation Tool (volledig nieuwe versie over de bestaande) of via de windows update?
 
op mijn hoofd systeem verkreeg ik de 2004 via een onderdelen update .. op de virtuele systemen diende ik via het media cretion tool 2004.exe aan te geven om het systeem bij te werken ...ook deze systemen draaien nu de nieuwste versie 2004 build 19041.264
*het betreft hier telkens om een upgrade te gaan ..en elk systeem verkreeg een Windows.old
 
Mooi, maar wacht toch liever dat ze word aangeboden , heb wat dat betreft Veel geduld :cool:
 
In 33 minuten was windows 10 1909 naar de versie 2004 gegaan.

Vreemd genoeg is het builnummer wat Info verstrekt 19041.264
 
Bij mij is het mislukt, waarschijnlijk door mijn dual setup.
Naamloos.jpg
 
Als je Windows 10 2004 naar USB-stick download, dan open je daarna via de Windows die de update moet krijgen de USB-stick en je klikt dan met rechts op setup.ex om de installatie met administratorrechten te starten.
Zorg er wel voor dat de internetverbinding tijdens die hele fase uitgeschakeld is.
 
Oke' Abraham 54, zal ik het op door jouw aangegeven wijze doen.
Kan ook zijn dat ik nog even afwacht, dit bericht kwam ik per toeval tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan