• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

"Windows 10 2004" 26 mei beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook hier draait 2004 al een weekje probleemloos op een Toshiba en een Asus laptop (i7 en i5 beide zo'n 3 á 4 jaar oud),keep fingers crossed, maar voorlopig geven ze geen krimp.
 
wetem jullie hoe groot die update is ? zit sinds 1 dag in finland.
daar moet ik helaas de telefoon gebruiken voor internet heb maar 20gb abbo in de maand :confused:
 
De courante ISO is groter dan 4GB.
 
Ook hier (nog) geen problemen.
(Acer Desktop pc 2012)
 
Heb de versie sinds enkele dagen lopen op mijn Lenovo C910 Yoga. Loopt goed behalve dat ie nu 10 sec nodig heeft om uit slaapstand te komen. Je opent de laptop en het duurt dik 10 seconden alvorens het scherm tot leven komt. Wat ik ook probeer, het ding heeft 10 sec nodig. Waarschijnlijk ga ik dit weekend weer naar versie 1909...Had het kunnen weten!
 
Mijn desktop is 22-6 geüpdate en merk nog geen problemen.
Mijn laptop krijgt hem nog niet aangeboden. Alleen de melding dat hij gaat komen.
 
cfds mijn laptop had in het beging bij 2004 ook ongeveer 10 sec vertraging. Maar na een paar weken was alles weer zoals vroeger bij de versie 1909. Hoe dat kom dat alles weer net zo snel gaat is mij niet bekend, maar volgens mij komt alles weer op zijn pootjes terecht over een paar weken. Geduld!
 
Ik heb een schone installatie van 2004 en alles loopt prima. Geen trage opstart, alle printers werken etc.
 
@cfds,

Ook ik had in het begin een langzame opstart en die is nu ook weg.
 
Microsoft mag wat mij betreft de termijn van 10 dagen wel wat oprekken wat betreft de automatische verwijdering van Windows old, die zou ik wel wat langer willen bewaren ivm eventuele problemen.
 
@prutser Je zult je nog wel herinneren dat die termijn oorspronkelijk 30 dagen was. Omdat de meeste mensen die terugkeerden naar een vroegere versie van Windows, dat binnen 10 dagen deden, heeft Microsoft die termijn aangepast naar 10 dagen. Dat is in ieder geval de reden die Microsoft destijds heeft opgegeven voor het inkorten van de termijn waarbinnen je terug kan gaan naar de vorige versie.

Wat ik zelf doe vlak voordat ik een nieuwe versie van Windows 10 ga installeren is een image maken van de schijf waar Windows op staat. Mochten de problemen met de nieuwe versie zich bij mij pas openbaren na die 10 dagen, dan kan ik altijd nog het door mij gemaakte image terug gaan zetten.
Persoonlijke bestanden zal ik daardoor niet kwijtraken, want die staan op een andere harde schijf.
Zelf heb ik nog niet gebruik hoeven maken van zo'n door mij gemaakt image, maar het geeft me een goed gevoel dat ik die mogelijkheid achter de hand heb.
 
Laat iedere dag een incrementele back-up maken kun je altijd terug naar een gewenste datum.
Waarom zo weinig mensen dat doen?
 
Oke' porrelaar, dat kan ik mij niet herinneren dat het in het verleden, 30 dagen is geweest.
Wat voor mij dan het beste zou werken is een systeem copie terugzetten.
Ik ben niet goed in backuppen, weet nooit hoe dat aan te pakken.
Enigste wat ik regelmatig back-up is mijn mail.

Lange Pier, ik denk zelf, niet genoeg kennis er van, ook laksheid zal een rol spelen.
Bij mij is dat niet zo. Het is bij mij niet goed weten hoe dat dat op de juiste manier aanpakt
 
Laat iedere dag een incrementele back-up maken kun je altijd terug naar een gewenste datum.
Waarom zo weinig mensen dat doen?

Lange Pier, ik denk zelf, niet genoeg kennis er van, ook laksheid zal een rol spelen.
Bij mij is dat niet zo. Het is bij mij niet goed weten hoe dat dat op de juiste manier aanpakt
[/QUOTE]

Ja,dat is het enige probleem , hoe pak je zoiets goed aan, zou handig zijn als je wat beter info hier over kunt krijgen How to Do it :cool:
 
Zoiets?

Ik gebruik Aomei maar er zijn meerdere merken die gratis back-up software aanbieden.

 
Bedankt heren voor de feedback, zal het beestje een paar weken de tijd geven om op zijn plooien te komen. Ook is het oude probleem met adobe acrobat pro terug dat deze voor een aantal seconden vastzit. Had ik enige tijd terug ook en dat is dan wel vanzelf verdwenen. Erg lastig omdat ik bijna continue met PDF's werk.
 
Lange Pier, dank voor je informatie, ga me er zeker in verdiepen.
 
Zoiets?

Ik gebruik Aomei maar er zijn meerdere merken die gratis back-up software aanbieden.


Zou misschien heel handig zijn om hier een Sticky van te maken , gezien het feit dat er ook heel veel Gasten rondsnuffelen,die we dan over de streep kunnen trekken om zich hier aan te melden.
Vind deze informatie van Lange Pier zeker de moeite waard om hier ergens op te slaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan