• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 activatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
909
Waarderingsscore
4
ik heb windows moeten installeren bij een collega en nu krijg ik regelmatig activeren en de activatie code ken ik niet wat kan ik nu ?
 
Volgens mij moet je gewoon op activeren klikken? Verschijnt er een foutmelding?

En beschikte de collega over een legale versie van Windows 10?.
Als je bij de installatie gekozen hebt voor later activeren dan gebeurt dat later automatisch op basis van de gegevens die over het systeem bij Microsoft bekend zijn. (Mits niet teveel dingen vervangen zijn)

En anders zou de code wellicht op de kast of achterop de laptop kunnen staan zo'n Windows sticker.
 
@ Roxmarie als ik op activeren klik dan krijg ik te lezen code ingeven die ik nergens kan terug vinden dan duid ik maar aan later ik moet u wel zeggen wat er opgestaan heeft was een windows 7 versie 32bit dat heeft de collega wel gezegd, en hij start nu wel terug op maar krijg op het einde de activeren knop terug .
Giedoke
 
Heb jij tijdens de upgrade geen licentie code ingegeven?
Staat die niet zoals Roxmarie al aangaf op een sticker op de computer van jou collega?
Als jij wel een licentie code hebt ingevoerd, dan zou je deze tips eens kunnen proberen om het werkend te krijgen.
 
allemaal al gedaan en de code die ik ingaf verkeerde code gelezen , ik heb de code ingelezen die op de onderkant van de com staat wordt niet aanvaard?
 
Mocht het helemaal niet lukken. Ik kocht in een vergelijkbaar geval een nieuwe licentie voor € 9!. Nu staat hij op € 8.
Werkte zonder problemen. Sommigen twijfelen of dat zo blijft. Het zijn vrijwel zeker eerder gebruikte licenties. Zelf werk ik al jaren met vergelijkbare Office licenties..
 
allemaal al gedaan en de code die ik ingaf verkeerde code gelezen , ik heb de code ingelezen die op de onderkant van de com staat wordt niet aanvaard?
Is het wel een licentie code geweest van 25 tekens?
 
ja dat heb ik ook al nagezien en dat is een code van 25 tekens maar geen resultaat.
 
Ook de dingen uit mijn link geprobeerd, vooral nummer 7?
 
@Arie25: Je bedoelt waarschijnlijk niet mijn post #7 maar je eigen post #5?;)
 
ik moet geen windows 10 niet hebben want die draait er niet op alleen windows 7 draait er op .omdat het een 32bit is en de andere een 64bit als ik die nu opstart wel met versie 7 dan krijg ik te zien activeren knop instellen , die ik dan ook aanduid met nadien , het start op en dan blokkeert alles en krijg ik weer activeren code in stellen .
 
Sorry, ik snap van jou laatste bericht niet veel.
Jij kunt geen Windows 10 gebruiken omdat jij een 32 bits probeer up te graden?
 

Windows 10 activatie probleem​

Dat is de titel en nu gaat het weer over W7, schiet mij maar lek.

Schaf gewoon een goedkope W10 aan en zet die erop.
 
ik wil wel een windows 10 aanschaffen maar ik weet niet of dat resultaten geeft omdat ik het al geprobeerd heb met 8.1 en ik kon lezen hij duidde aan dit gaat niet de versie die u heeft is een 32bit en deze is een 64bit die draait er niet op?
Het toestel is wel een Laptop Assus Eee pc Seashell Serie .
HD 320 GB Type Seagate
Onderkant op het plaatje staat gedrukt
Windows 7 Starter SN PC OA
ASUS Barcode 15G29L000780
en het product Key Nummer ***** ***** ***** ***** *****
En dan daar onder nog een barcode met het nummer x16-96078 00190-510-368-628
ik heb beiden al ingevoegd maar het resultaat is negatief .
 
Dat is idd niet aan te raden, als het er al op kan is die niet vooruit te branden alhoewel we niet weten welke het is.

Zou er een Linux distributie opzetten.

Vermoed dat je niet W7 starter hebt geïnstalleerd, die key van Asus werkt alleen daarop dacht ik.
Of was de keus wel gemaakt?
 
De licentiecode van W7 Starter kan helaas niet gebruikt worden voor Windows 10. Dit toestel is ruim 10 jaar oud. Het werkt normaal wel nog met Windows 10, maar dan zul je dus een licentie moeten aanschaffen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan