• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 - App homebanking.

Status
Niet open voor verdere reacties.

biencop

Junior lid
Lid geworden
26 okt 2013
Berichten
44
Waarderingsscore
1
07.08.2019
Op mijn gloednieuwe PC HP 590-P0059NB staat Windows 10 versie 1903 standaard geprogrammeerd.
Na het installeren van de app "AXA Homebanking", ondervind ik volgend probleem:
de app openen en de nodige gegevens invoeren op de eerste pagina gebeuren zonder problemen.
Maar na het verdergaan naar de volgende pagina (om je overschrijving te bevestigen), komt er op het
scherm (in het rood):
"Uw sessie is vervallen. Meldt u opnieuw aan (code: 0)".
Meermaals terug aanmelden, geeft hetzelfde negatief resultaat.
Ik heb ook reeds getracht om in te loggen op de app AXA Homebanking via (1) de browser en (2) onder
beveiliging van Kaspersky "Veilig bankieren". Dit maakt geen verschil uit.
Uit contact met "AXA Helpdesk" blijkt dat hun app feilloos werkt. Dit geloof ik aangezien ik de app pro-
bleemloos kan gebruiken met Firefox en Chrome.
Dus ik vermoed dat de moeilijkheden te wijten zijn aan Windows 10 Edge.
Wat loopt hier fout? Kunt u mij helpen?

Alvast bedankt.
biencop
 
07.08.2019
Op mijn gloednieuwe PC HP 590-P0059NB staat Windows 10 versie 1903 standaard geprogrammeerd.
Na het installeren van de app "AXA Homebanking", ondervind ik volgend probleem:
de app openen en de nodige gegevens invoeren op de eerste pagina gebeuren zonder problemen.
Maar na het verdergaan naar de volgende pagina (om je overschrijving te bevestigen), komt er op het
scherm (in het rood):
"Uw sessie is vervallen. Meldt u opnieuw aan (code: 0)".
Meermaals terug aanmelden, geeft hetzelfde negatief resultaat.
Ik heb ook reeds getracht om in te loggen op de app AXA Homebanking via (1) de browser en (2) onder
beveiliging van Kaspersky "Veilig bankieren". Dit maakt geen verschil uit.
Uit contact met "AXA Helpdesk" blijkt dat hun app feilloos werkt. Dit geloof ik aangezien ik de app pro-
bleemloos kan gebruiken met Firefox en Chrome.
Dus ik vermoed dat de moeilijkheden te wijten zijn aan Windows 10 Edge.
Wat loopt hier fout? Kunt u mij helpen?

Alvast bedankt.
biencop
Heb ik ook al geprobeerd, doch geen resultaat.
 
ik kan dit niet nagaan aangezien ik géén axa klant ben maar als jij denkt dat dit probleem enkel door de edge browser komt dan dien je deze eens op te ruimen door de browsergeschiedenis te wissen ...
 
Heb ik ook al gedaan? Trouwens op aanraden van de technische helpdesk van AXA.
 
Heb jij Ublock of zoiets geïnstalleerd onder Edge?
 
Neen. Wel Adblock.
 
Met een andere browser is er geen probleem.
 
Adblock al eens uitgeschakeld voor AXA?
 
Kijk eens of het niet aan de Windows Smartscreen ligt.

Selecteer in Microsoft Edge Instellingen en meer > Instellingen > Privacy en beveiliging .
Schuif omlaag naar Beveiliging en schakel Windows Defender SmartScreen uit.
 
En wat als u de bankapp de-installeert ?
en weer opnieuw installeert,er zijn twee manieren om bij de Bankapp aan te melden heb ik begrepen
1e itsme
2e Kaartlezer en debetkaart
wat ik vreemd vind is dat u de melding krijgt sessie verlopen ,er zit daar toch wel degelijk iets niet goed ingesteld
 
de melding betreffende dat de sessie verlopen is heeft eerder betrekking op dat het aanmelden wel gelukt is maar dat er een bewerking (denk nu aan een on-line betaling of overschrijving ) te lang open heeft gestaan voor men deze bevestigde en uit beveiligheidsoverweging word de sessie dan afgesloten ..
 
Neen; daar heb ik het al met AXA Technische Helpdesk over gehad.
Ik wil uitzoeken hoe het komt dat Edge - Windows 10 - versie 1903 (met of
zonder bescherming van enig anti-virus programma -Kaspersky) niet werkt.
En wat als u de bankapp de-installeert ?
en weer opnieuw installeert,er zijn twee manieren om bij de Bankapp aan te melden heb ik begrepen
1e itsme
2e Kaartlezer en debetkaart
wat ik vreemd vind is dat u de melding krijgt sessie verlopen ,er zit daar toch wel degelijk iets niet goed ingesteld

Het is voor mij totaal onbelangrijk of Axa Home werkt met Firefox of Chrome.
Voorheen werk(te) het met Windows 7 Pro.
 
mogelijk dat het probleem veroorzaakt word door een verkeerde instelling in de edge zelf … je kunt de edge eens opnieuw instellen ...
*hoe je dit doe lees je hier :
 
Sorry, jongens, ook dit helpt niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan