07.08.2019
Op mijn gloednieuwe PC HP 590-P0059NB staat Windows 10 versie 1903 standaard geprogrammeerd.
Na het installeren van de app "AXA Homebanking", ondervind ik volgend probleem:
de app openen en de nodige gegevens invoeren op de eerste pagina gebeuren zonder problemen.
Maar na het verdergaan naar de volgende pagina (om je overschrijving te bevestigen), komt er op het
scherm (in het rood):
"Uw sessie is vervallen. Meldt u opnieuw aan (code: 0)".
Meermaals terug aanmelden, geeft hetzelfde negatief resultaat.
Ik heb ook reeds getracht om in te loggen op de app AXA Homebanking via (1) de browser en (2) onder
beveiliging van Kaspersky "Veilig bankieren". Dit maakt geen verschil uit.
Uit contact met "AXA Helpdesk" blijkt dat hun app feilloos werkt. Dit geloof ik aangezien ik de app pro-
bleemloos kan gebruiken met Firefox en Chrome.
Dus ik vermoed dat de moeilijkheden te wijten zijn aan Windows 10 Edge.
Wat loopt hier fout? Kunt u mij helpen?
Alvast bedankt.
biencop
Op mijn gloednieuwe PC HP 590-P0059NB staat Windows 10 versie 1903 standaard geprogrammeerd.
Na het installeren van de app "AXA Homebanking", ondervind ik volgend probleem:
de app openen en de nodige gegevens invoeren op de eerste pagina gebeuren zonder problemen.
Maar na het verdergaan naar de volgende pagina (om je overschrijving te bevestigen), komt er op het
scherm (in het rood):
"Uw sessie is vervallen. Meldt u opnieuw aan (code: 0)".
Meermaals terug aanmelden, geeft hetzelfde negatief resultaat.
Ik heb ook reeds getracht om in te loggen op de app AXA Homebanking via (1) de browser en (2) onder
beveiliging van Kaspersky "Veilig bankieren". Dit maakt geen verschil uit.
Uit contact met "AXA Helpdesk" blijkt dat hun app feilloos werkt. Dit geloof ik aangezien ik de app pro-
bleemloos kan gebruiken met Firefox en Chrome.
Dus ik vermoed dat de moeilijkheden te wijten zijn aan Windows 10 Edge.
Wat loopt hier fout? Kunt u mij helpen?
Alvast bedankt.
biencop