• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Windows 10 geen systeemherstel mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

scopie

Nieuw lid
Lid geworden
24 jun 2013
Berichten
3
Waarderingsscore
1
Kan in windows 10 geen systeem herstel meer instellen, fout melding 0x81000203.
De eerdere suggesties (2016) werken niet .
MS Software Shadow Copy provider is abled and running. Geen TuneUp utility.
 
@Rubensky de link waar jij naar verwijst geeft niet thuis aan "de gewenste pagina kan niet gevonden worden "
 
@Emi De link van Rubensky werkt niet omdat die link ruim 4 jaar geleden geplaatst is. Als ik het me goed herinner, draaide dit forum toen nog op vBulletin. Nadat dit forum overging op XenForo als forumsoftware, werden alle oude links onbruikbaar. Jammer, maar helaas.
Rubensky bedoelde waarschijnlijk dit topic: Kan mijn herstelpunten niet meer bereiken

@scopie Het is niet de bedoeling dat jij je eigen vraag stelt in een topic van iemand anders. Altijd zelf een nieuw topic starten, ook al heb jij hetzelfde probleem.

En nu de oplossing voor je probleem: voer een in-place upgrade uit.
Door een in-place upgrade worden je Windows bestanden vernieuwd. Dit helpt wanneer je problemen hebt met het installeren van updates, maar ook wanneer je geen herstelpunten meer kunt maken.
Hier vind je een korte beschrijving van hoe je zo'n in-place upgrade uitvoert: Using Windows 10 in-place upgrades to fix Windows Update issues

Een iets uitvoeriger beschrijving van die procedure vind je hier: https://www.thewindowsclub.com/perform-windows-10-in-place-upgrade
Maar let op: op die laatste website staat reclame voor PC Repair Tool. Daar moet je NIET op klikken!

Moeite met het lezen van de Engelse taal? Hier vind je een korte uitleg in het Nederlands: Hoe voer ik een Interne upgrade uit in Windows 10? (In-place upgrade)
 
@scopie,

Allereerst welkom hier op het forum!
Ten tweede heb ik jou een eigen topic gegeven, want zoals Porrelaar aangeeft is het niet wenselijk jou vraag in een ander topic te stellen.
 
Dank, ik heb het begrepen, ik ga de suggesties uitproberen!
 
Laatst bewerkt:
Probleem opgelost met Fixwin-for-windows-10.

Bedankt voor de suggesties!
 
Fijn dat het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan