• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 installeert heimelijk Apps

Nou snap ik het.
Was dus wel wakker, maar maakte de connectie niet.....
 
Hoi,
Hier verloopt wel alles zoals abraham en emi voorstelden.
Ondertussen de dword waarde op nul gezet en daarna Candy Crush verwijderd.

Nu verder met die DoNotSpy10.

Bedankt,

Verder:
Hebben jullie een veilige downloadlink naar MBAM?
En moet ik nog andere tools regelmatig gebruiken om onze pas geinstalleerde W10pro32bit in orde te houden?

Mvg, krieter.

Ps filmpje is er inderdaad!
 
Hier is een veilige downloadlink naar MBAM. Gewoon van de website zelf: https://www.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/ Je kan er regelmatig mee kijken of je ongewenste zaken hebt. Als je dan iets heb kan je dat het beste melden om het vervolgens door de expert hier te laten onderzoeken.
 
Graag gedaan. Let bij de installatie van MBAM wel op dat je niet vergeet het vinkje bij de PRO versie proberen uitzet.
 
Mijn antivirus: 360 Total Security geeft helaas aan dat zowel "DoNotSpy10" als "O&O ShutUp10"
een trojan bevatten en worden dus niet toegelaten.
 
Dan moet je even weten hoe dat alsnog toetelaten: Indien Qihoo 360 ingrijpt, "Malware quarantined" - links van de blauwe OK op Restore klikken; vink in de quarantaine SecurtyCeheck aan en klik weer op Restore en in het venstertje Ad to whitelist nogmaals op Restore klikken.
 
Bedankt!

--- Update ---

Nog een laatste vraag Abrahamsz54: Moet ik de instellingen van "DoNotSpy10" laten zoals ze zijn, en dan op apply klikken?
 
Je kan de instellingen zo laten staan als ze nu staan. Maar als je meer wil kan je altijd andere zaken aanklikken. Eventueel kan je Googelen naar de opties zodat je weet wat je doet.
 

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan