• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Windows 10 + Office 365 + agenda synchronisatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

quandor

Gewaardeerd
Lid geworden
27 jan 2016
Berichten
1.599
Waarderingsscore
167
Gebruik je Windows 10 + Office 365 + Outlook agenda op een Windowsphone? Lees dan even door, anders stop maar met lezen.

Casus : hier thuis zijn 4 internetdevices actief : 2 laptops, 1 Windows (10) smartphone en 1 Samsung Android smartphone. Op alle devices is Outlook 365 van Microsoft geïnstalleerd en tevens zijn al onze email accounts op deze devices geïnstalleerd.

Wij (mijn vrouw en ik) gebruiken intensief de agenda functie van Outlook 365. Tot voor een week of zo was de situatie dat wanneer wij op 1 van de devices bijv. een agenda afspraak invoerden, deze afspraak kort daarna op alle devices in de agenda van Outlook zichtbaar werd.

Echter, (kennelijk) na de een of andere Windows 10 phone update van Microsoft werden de op de Windows phone ingevoerde (Outlook) agenda afspraken NIET doorgevoerd naar de agenda van de overige 3 devices.

Ik heb enkele uurtjes na een oorzaak gezocht maar kon deze niet vinden. Uiteindelijk gefrustreerd maar alle email accounts op de Windows phone gedelete en daarna weer opnieuw aangemaakt. Resultaat? Dát was de oplossing, het werkte weer.

Doe er mogelijk je voordeel mee.
 
Laatst bewerkt:
Een Windows Phone wordt al zolang niet meer ondersteunt dat het gebruik ervan gevaarlijk kan worden genoemd.
 
Klopt niet helemaal , in december eindigt de ondersteuning.
Dat was 1 van de reden voor mij om een nieuwe telefoon aan te schaffen.
Naast de meeste apps die niet meer ondersteunt werden.
 
Excuus mensen ik zit er helemaal naast! Het is pas eind dit jaar. Een bericht getypt zonder het even te controleren. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan