• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows 10 op toegevoegd SSD schijf zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harley Harrie

Nieuw lid
Lid geworden
5 jul 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Ik heb een SSD schijf in mijn PC gezet naast mijn oude 1TB schijf waar nog windows 10 op staat, nu wil ik graag de SSD schijf gebruiken voor het opstarten en bepaalde programma's maar de oude schijf niet formateren.
ik heb geprobeerd via USB stick windows 10 erop te zetten maar die wil niet starten ook niet als ik de Bios aanpas en als ik hem na opstarten van windows 10 wil opstarten wil hij de bestaande versie vervangen, maar ik wil hem installeren op de E schijf SSD terwijl de windows schijf nog de C is hoe zou ik dit kunnen regelen zonder dat de gegevens op mijn C schijf worden verwijderd, of zou ik de optie volledig vervangen moeten uitvoeren en zou ik dan misschien kunnen kiezen op welke schijf hij geïnstalleerd wordt.

in afwachting
gr. Harrie
 
Haal de harde schijf eruit, op die plaats de SSD hangen en installeer W10 op een maagdelijk lege SSD.
Als die draait kun je erna gewoon de oude HDD weer eraan hangen aan de tweede sata poort/aansluiting en ermee doe wat je ermee wilt.

Bij een UEFi systeem dien je op te starten via het bootmenu om het UEFI boot medium op te starten.
Je geeft verder niets over de hardware op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan