• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Windows 10 opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hotabibber

Gevestigd lid
Lid geworden
25 nov 2015
Berichten
287
Waarderingsscore
17
Hallo,

Bij een computer van een kennis het volgende probleem wat ontstaan is na de nieuwste Windows 10 update.

Bij het aanzetten van de computer blijft hij hangen op het scherm met de 4 witte vierkantjes zie link scherm voor printscreen.

scherm

Haal je de stekker uit het stopcontact en je stopt hem er weer in en je zet de computer opnieuw aan werkt de computer perfect.

Instellingen binnen Windows naar mijn weten allemaal goed.

Ik de computer opnieuw geïnstalleerd met de allernieuwste Windows 10 en prompt weer het zelfde probleem.

Nu de vraag wat kan dit zijn.

Dit zit er allemaal in de computer zie link hardware:

Hardware

Dus na twee keer aanzetten werkt pc perfect, na 1 keer aanzetten blijft hij hangen. Ook na een schone installatie.
 
blijft hij effectief daar hangen dien je waarschijnlijk het snel opstarten uit te zetten .. in energie beheer klik je op het gedrag van de aan /uit knop bepalen … klik verder op instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn ..zet vervolgens het vinkje uit bij snel opstarten en bevestig dit dan ook .
 
Dank je voor het antwoord.

Ja hij blijft daar op dat specifieke scherm hangen.

Ik ga haar gelijk eventjes bellen om te kijken of het op afstand lukt dit in orde te maken. Had hier eventjes niet aan gedacht.
 
Opgelost !!!!! Het was inderdaad de snel opstart functie die het probleem veroorzaakte.
 
Dat is snel opgelost.
Ik heb dit topic dan ook op opgelost gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan