• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Windows 10 start niet meer op na update 18.03

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de stick staat alleen Media Creation Tool voor op een andere computer te installeren.

zie foto
 

Bijlagen

  • 20180815_142348.jpg
    20180815_142348.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 5
voor de zoveelste keer ...je dient niet het media creation tool op je stick te zetten >je dient het media creation tool te starten op de pc waarmee je deze gedownload heb en vervolgens een dvd of een usb stick aan te maken .. zodat je een opstartbare usb stick bekomt ...nadat deze aangemaakt is sluit je deze aan op de niet opstartende systeem en je geeft in je bios aan om op te starten vanaf deze usb stick zodoende dat je na het ingeven van de taal/land instelling de herstel optie links onder kunt selecteren .
 
voor de zoveelste keer ...je dient niet het media creation tool op je stick te zetten >je dient het media creation tool te starten op de pc waarmee je deze gedownload heb en vervolgens een dvd of een usb stick aan te maken

Je dient het MCT tool te starten , en het ISO bestand dat hiermee dan gewonload word brand je dan naar een DVD of maak je een opstartbare USB stick .
 
@Swaken je hoeft niet door te blijven dramen ...feit is dat er een usb stick dient aangemaakt te worden .
de pdf is mooi samen gesteld maar geeft maar weinig mogelijkheden weer ...je kan zoveel meer met het media creation tool
 
voor de zoveelste keer ...je dient niet het media creation tool op je stick te zetten >je dient het media creation tool te starten op de pc waarmee je deze gedownload heb en vervolgens een dvd of een usb stick aan te maken .. zodat je een opstartbare usb stick bekomt ...nadat deze aangemaakt is sluit je deze aan op de niet opstartende systeem en je geeft in je bios aan om op te starten vanaf deze usb stick zodoende dat je na het ingeven van de taal/land instelling de herstel optie links onder kunt selecteren .

Na het lezen van de link van Swaken, is het kwartje gevallen.

Was bang dat Windows 10 op mijn oude computer, waarop ik momenteel werk, geïnstalleerd zou worden.
 
Was bang dat Windows 10 op mijn oude computer, waarop ik momenteel werk, geïnstalleerd zou worden.

Waarom heb jij daar niet meteen naar gevraagd - dat had een hoop heen en weer geschrijf gescheeld......
 
was mijne uitleg dan zo onverstaanbaar ...

Een beetje wel ja en is niet slecht bedoelt .
Had je in in #4 wat meer uitleg verschaft hoe te werk gaan , had de TS het volgens mij onmiddelijk begrepen .
 
sorry Swaken maar in bericht #4 geef ik duidelijk te kennen dat men het media creation tool diende te gebruiken om een dvd of een usb stick dient aan te maken en daar dan van dient op te starten > wat is daar dan niet duidelijk !
 
Heren bedankt voor de hulp.
Ik was het die het niet direct door had dat MCT eerst uitgepakt diende te worden en dan op de usb gezet wordt,
 
@Emi , had je daar bij vermeld met MCT het ISO bestand downloaden wat je op DVD kan branden of een opstartbare stick met aanmaken . Ik begreep wat je bedoelde hoor , maar daarom begrijpt iedereen niet wat je met opstart media bedoelt .
Maar allee het is de TS gelukt en dat is het voornaamste .:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan