• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Windows 10 update (KB4023057) installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenami

Vaak hier
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
586
Waarderingsscore
1
Beste helpers.
Wat kan ik doen om mijn Windows Update voor Windows 10 versie 1803 voor op x64-systemen (KB4023057) te instaleren.
Die update is al 8 keer mislukt.
Bedankt op voorhand Kenami
 
Hallo,

Heb jij dit handmatig via Windows update gedaan?
Probeer het dan eens via de Windows update catalog.
https://www.catalog.update.microsoft.com/Home.aspx

Lukken andere updates wel?
Anders zou je de probleem oplosser voor updates kunnen laten lopen.
 
Je zou met de media creation tool de laatste iso kunnen ophalen bij Microsoft en die dan vanaf USB of DVD installeren.

Maar dan krijg je de 1809, hetgeen de grote oktober update is.

Die heb ik van de week kaal geinstalleerd en hij lijkt goed te draaien.
 
Of via het tooltje via de link: https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=799445 Wel de oktober update 1809. Ik weet niet of, als je die negeert, je voor de 1803 wel updates blijft krijgen.
(Met dank aan quandor)
Dat heb ik gisteren gebruikt. Probleemloos. Wel een driver (ATK) van mijn al oudere Asus moeten updaten om een foutmelding weg te werken.
 
Bedankt voor de tips, de update installatie blijft op 90% hangen bij het installeren. Dat is nu al voor de 12 de keer.
 
Hoi Kenami, je kan waarschijnlijk beter een schone installatie doen met de nieuwste 1809 versie!
 
Hoe lang blijft hij hangen, want het installeren en die balk lopen niet bepaald synchroon.
 
Titel van het topic aangepast. Zo wordt het een en ander direct duidelijk.
 
Dag Abraham54.
Met een schone installatie wat moet ik dan allemaal terug installeren.
 
Dag Abraham54.
Met een schone installatie wat moet ik dan allemaal terug installeren.

Je kunt een schone installatie doen met behoud van persoonlijke bestanden en programma`s.
Maar je kunt uit voorzorg belangrijke bestanden even backuppen.
 
Dag Abraham54.
Ik heb je advies opgevolgd , met een schone installatie en alles is terug in orde .
Bedankt groetjes Kenami
 
Mooi dat het is opgelost, ik zal dit topic dan ook op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan